Ik zoek een?
Een subwoofer ter aanvulling van onze vloerstaanders als gebruik voor Home Theater
Wat is je budget?
Ongeveer €500 - €600
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De subwoofer moet de lage tonen aanvullen die nu beetje wegvallen doordat de frontspeakers niet laag genoeg gaan. Gebruik is dus 90% voor films (Blu-ray & Netflix) en af en toe muziek (Spotify). Voor een gemis ook aan "buikgevoel" nu.
Waar wordt het apparaat mee gecombineerd?
Huidige set-up bestaat uit:
Sony DA2400-ES 7.1 receiver met Subwoofer uitgang
2x Klipsch RF82 Floorstanding speakers[/i]
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb voor nu 4 kandidaten:
- Klipsch R-115SW (goede deal mogelijk in Duitsland, daardoor net in budget)
- Klipsch R-112SW
- SVS PB-1000
- BK XXLS-400
Ik ben niet zo heel handig met instellen/afstellen en zou daar deels de Audessey functie van de receiver voor willen gebruiken. Volgens mij is het dan handig dat de subwoofer beschikt over een "LFE"-poort? Volgens mij heeft de BK XXLS-400 dit niet.
Is er een duidelijk verschil tussen down-fire & front-fire?
Vooral een vraag die van toepassing is op de BK omdat die er in 2 uitvoeringen is.
Waar komt de set te staan?
De set komt in de woonkamer. Een L-vormige ruimte met ongeveer 35m2 oppervlak en 92m3 inhoud. De luisterafstand vanaf de fronts is ongeveer 2,5m en de sub zou tegen dezelfde muur of in de hoek komen te staan.
Welke vloer ligt er in de huiskamer?
De vloer is een dunne PVC vloer die direct op het beton is verlijmd.
Een subwoofer ter aanvulling van onze vloerstaanders als gebruik voor Home Theater
Wat is je budget?
Ongeveer €500 - €600
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De subwoofer moet de lage tonen aanvullen die nu beetje wegvallen doordat de frontspeakers niet laag genoeg gaan. Gebruik is dus 90% voor films (Blu-ray & Netflix) en af en toe muziek (Spotify). Voor een gemis ook aan "buikgevoel" nu.
Waar wordt het apparaat mee gecombineerd?
Huidige set-up bestaat uit:
Sony DA2400-ES 7.1 receiver met Subwoofer uitgang
2x Klipsch RF82 Floorstanding speakers[/i]
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb voor nu 4 kandidaten:
- Klipsch R-115SW (goede deal mogelijk in Duitsland, daardoor net in budget)
- Klipsch R-112SW
- SVS PB-1000
- BK XXLS-400
Ik ben niet zo heel handig met instellen/afstellen en zou daar deels de Audessey functie van de receiver voor willen gebruiken. Volgens mij is het dan handig dat de subwoofer beschikt over een "LFE"-poort? Volgens mij heeft de BK XXLS-400 dit niet.
Is er een duidelijk verschil tussen down-fire & front-fire?
Vooral een vraag die van toepassing is op de BK omdat die er in 2 uitvoeringen is.
Waar komt de set te staan?
De set komt in de woonkamer. Een L-vormige ruimte met ongeveer 35m2 oppervlak en 92m3 inhoud. De luisterafstand vanaf de fronts is ongeveer 2,5m en de sub zou tegen dezelfde muur of in de hoek komen te staan.
Welke vloer ligt er in de huiskamer?
De vloer is een dunne PVC vloer die direct op het beton is verlijmd.