Toon posts:

Upgrade Game Pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 26-01 17:33
Deze mag weg. Ik ben er al uit.

Dag dames en heren,

Ik heb wat nieuwe onderdelen nodig om weer ff mee te kunnen met gamen. De huidige doet zijn werk maar met nieuwere games zakken de frames soms behoorlijk. Ik heb mij eerst zelf verdiept maar zie door de grote hoeveelheid keuzss het bos niet meer, zeker wat betreft een Ram setje. Ik hoop dat jullie mij dus kunnen helpen😊

Ik zoek een?
Mobo, cpu en Ram

Wat is je budget?
€500-€700 is mijn streven.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua mobo een MSI of een asus gaat mijn voorkeur naar uit. Cpu denk ik toch een Intel, ik game op 1440p en dan blijft intel de betere. Ik heb nu de i5-8600k op het oog. Ram staat er nog niet bij omdat ik geen idee hebt welke prima is. 16gb is wel een vereiste.
Adviseren jullie een ander mobo?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-8600K Boxed€ 276,-€ 276,-
1MSI Z370 Gaming Plus€ 113,95€ 113,95
1Crucial MX500 2,5" 500GB€ 66,-€ 66,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 455,95

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is voor 80% gamen en overige is zo af en toe een video bewerken bijvoorbeeld

Huidige systeem:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4690 Boxed€ 228,17€ 228,17
1MSI B85-G43 Gaming€ 0,-€ 0,-
1MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G€ 439,50€ 439,50
1Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB€ 0,-€ 0,-
1CM Storm Enforcer€ 81,90€ 81,90
1Zalman CNPS9900 MAX (Red led)€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master Megaflow Red, 200mm€ 12,95€ 12,95
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master V550 Semi-Modular€ 113,90€ 113,90
1Crucial MX100 256GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 876,42

Alles is 4 jaar oud op de 1070 na uiteraard. Is de voeding nog toereikend? Heb ik een nieuwe cpu koeler nodig? Aangezien degene die ik heb zijn werk wel doet, maar voornamelijk een design dingetje is.

Edit: nu zie ik dat de I5-9600K maar €11 duurder is dan zijn voorganger? Klopt het dan dat ik ook een Z390 mobo daar bij nodig hebt?

Gr Andreas

[Voor 3% gewijzigd door NakedDutchy op 26-11-2018 01:23]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee