Tijd voor een nieuwe sig..
Weet je het emailadres nog waarmee je destijds meedeed
Daarop kun je zoeken op Dnet
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Op www.distributed.net in de stats zoeken op jouw Emailadres, even selecteren, en dan krijg je onderin beeld een optie om het WW te mailen.
Welkom back!
Welkom back!
Zoals hierboven al staat. En je moet dan gewoon in je client hetzelfde emailadres invullen als wat je vroeger gebruikte, dan doe je automatisch weer mee met DPC.
Virussen? Scan ze hier!
Zover was ik al, maarin de stats is m'n email adres nergens te vinden 
Anyway.. 't is een NetWare 5.1 server met 4* PPro 200-1Mb.
Bennu bezig met de instellingen adh van het docment op t.net
UPDATE:
Vraagje nog ff... ik zie dattie op port 2046 ofzo wil c'tacten...
Welke poorten moeten er allemaal open?
Anyway.. 't is een NetWare 5.1 server met 4* PPro 200-1Mb.
Bennu bezig met de instellingen adh van het docment op t.net
UPDATE:
Vraagje nog ff... ik zie dattie op port 2046 ofzo wil c'tacten...
Welke poorten moeten er allemaal open?
let op, een koetje op netware zuigt.
Daar gaat je server heel erg hard op achteruit.
Ik weet niet waarom, maar het is gewoon geen goede combinatie
Daar gaat je server heel erg hard op achteruit.
Ik weet niet waarom, maar het is gewoon geen goede combinatie
Valt wel mee op dit moment.
Ik heb heeerde gehad dat idd een server volledig onderuit ging.
Op dit moment zijn er weinig services die iets kunnen met de 3 overige procs (dat is in NW6 gelukkig beter), dus het val op zich mee.
Moet ik nog iets in BorderManager wijzigen vwb filters?
Ik heb heeerde gehad dat idd een server volledig onderuit ging.
Op dit moment zijn er weinig services die iets kunnen met de 3 overige procs (dat is in NW6 gelukkig beter), dus het val op zich mee.
Moet ik nog iets in BorderManager wijzigen vwb filters?
Kun je wat meer info over port 2064 geven?
Welk protocol, inbound, outbound?
En de achterliggende rede ervan (ophalen van de zooi ofzo?)
Wat je ook kan doen is zoeken op de nick die je toen had. Heb je misschien je emailadres geretired naar een ander adres want dan kun je inderdaad dat oude emailadres niet meer vinden op Dnet.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
ThX
Dat wassum.
Nu een volgend probleem: Dat e-mailadres bestaat niet meer.
Kan ik nog iets met dat account? (heb net in de client m'n huidige e-mail ingevuld).
Dat wassum.
Nu een volgend probleem: Dat e-mailadres bestaat niet meer.
Kan ik nog iets met dat account? (heb net in de client m'n huidige e-mail ingevuld).
Verwijderd
Ja, je kunt gaan flushen met je huidige e-mail adres, dan sta je morgen in de stats onder dit adres, en kun je het oude 'retiren'... Dus ff op de statspage 'edit your information' en dan ergens onderaan vind je het wel dacht ik...
Poort 2064 is de standaard poort voor het fetchen en flushen van de workunits.Op zaterdag 21 juli 2001 16:45 schreef Koffie het volgende:
Kun je wat meer info over port 2064 geven?
Het is een standaard TCP poort, in- en outbound.
OK,
Heb de poort nu open gezet, alleen lijk 't erop dattie geen DNS kan resolven c.q. server kan benaderen (NAT is enabled en de server heeft directe verbinding met inet).
Echter meest erge is, dat de server idd niet stabiel loopt.
Hoewel stabiel, de eerste proc valt wel mee.
Die krjgt tussen de 90 en 100% util.
Maar de 3 andere procs schieten naar de 100%
Zelfs de meest simpele NLM's laden gaat nu tergend langzaam.
Iemand enige finetune hints?
Heb de poort nu open gezet, alleen lijk 't erop dattie geen DNS kan resolven c.q. server kan benaderen (NAT is enabled en de server heeft directe verbinding met inet).
Echter meest erge is, dat de server idd niet stabiel loopt.
Hoewel stabiel, de eerste proc valt wel mee.
Die krjgt tussen de 90 en 100% util.
Maar de 3 andere procs schieten naar de 100%
Iemand enige finetune hints?
Maar dan heb je wel het wachtwoord van die oude account nodig, en die kun je niet meer ontvangen, want dat email adres bestaat niet meer. of je moet het wachtwoord nog ergens hebben. Anders wordt het lastigOp zaterdag 21 juli 2001 16:59 schreef _piranha_ het volgende:
Ja, je kunt gaan flushen met je huidige e-mail adres, dan sta je morgen in de stats onder dit adres, en kun je het oude 'retiren'... Dus ff op de statspage 'edit your information' en dan ergens onderaan vind je het wel dacht ik...
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Hmmzz. dat word dus weer 'ns naar m'n default passwords raden (hoop hoop).
Je was gewaarschuwd.Op zaterdag 21 juli 2001 19:10 schreef Koffie het volgende:
Wat je misschien nog kunt proberen is instellen dat ie maar 3 cpu's moet gebruiken. (Performance related options > Number of crunchers to run simultaneously) En ook oude versies (7110 enzo) schijnen wel wat beter te werken.
Maar als je gewoon een responsieve server wilt kun je dnetc maar beter helemaal vergeten.
Da's het probleem ook.
Ik kan wel zeggen dattie er maar 3 mag gebruiken, maar dan zal hij waarschijnlijk proc 0 t/m 2 gebruiken en nr.3 (de laatste) niet gebruiken.
Daar schieten de non MP-Enabled nlm's natuurlijk niets mee op.
Kan ik binnen NW nog rommelen met prio's (dus niet van de dnetc.nlm).
Uit een oude thread over hetzelfde onderwerp (NW en hoge util door dnetc) die ik lange tijd geleden gestart heb,werd er een andere client aangeraden. Deze mekkert meteen over allerlei dingen dat ze al gestop zijn enzo.
Andere vraag weer: Als ik bij de stats m'n gegevens wil wijzigen, krijg ik een venster die vraagt om login-name en password.
Is de login naam m'n e-mail adres?
En volgens mij heb ik nooit een pw hoeven inuvullen, ofwel
Ik kan wel zeggen dattie er maar 3 mag gebruiken, maar dan zal hij waarschijnlijk proc 0 t/m 2 gebruiken en nr.3 (de laatste) niet gebruiken.
Daar schieten de non MP-Enabled nlm's natuurlijk niets mee op.
Kan ik binnen NW nog rommelen met prio's (dus niet van de dnetc.nlm).
Uit een oude thread over hetzelfde onderwerp (NW en hoge util door dnetc) die ik lange tijd geleden gestart heb,werd er een andere client aangeraden. Deze mekkert meteen over allerlei dingen dat ze al gestop zijn enzo.
Andere vraag weer: Als ik bij de stats m'n gegevens wil wijzigen, krijg ik een venster die vraagt om login-name en password.
En volgens mij heb ik nooit een pw hoeven inuvullen, ofwel
Geen idee. De enige manier om daar achter te komen is 't gewoon uitproberen...Op zaterdag 21 juli 2001 19:56 schreef Koffie het volgende:
Da's het probleem ook.
Nope.Kan ik binnen NW nog rommelen met prio's (dus niet van de dnetc.nlm).
Lekker laten mekkeren.Deze mekkert meteen over allerlei dingen dat ze al gestop zijn enzo.
Jep.Andere vraag weer: Als ik bij de stats m'n gegevens wil wijzigen, krijg ik een venster die vraagt om login-name en password.
Die kun je jezelf toe laten mailen... is geen wachtwoord dat je zelf kunt instellen.En volgens mij heb ik nooit een pw hoeven inuvullen, ofwel
ThX voor alle antwoorden.
Das dus het probleem. Dat e-mail adres bestaat niet meer.Die kun je jezelf toe laten mailen... is geen wachtwoord dat je zelf kunt instellen.
In dat geval zou je Ivo van d.net kunnen mailen met het verzoek, of hij je oude emailadres om wil zetten naar het nieuwe adres.
Als je het topic leest had je kunnen zien dat het hier al over gaat...Op maandag 23 juli 2001 05:18 schreef DSmarty het volgende:
BTW: Op novell moet je een 71xx client gebruiken, die leveren geen problemen.
Ik hou me aanbevolen voor je versie!
koffie@dds.nl
koffie@dds.nl
DSmarty, stuur hem ook even naar mij. Mijn dual cely 400 staat nu niks te doen. Heb rc5 geprobeert nieuwste versie, da was niks. En heb Seti geprobeerd, dat was nog veel erger (mappings reageerden niet meer, etc),
ejongebloed@hotmail.com
ejongebloed@hotmail.com
DSmarty, alvast bedankt!
Pagina: 1