Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• San_Ne
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 30-03 21:01
Ha Tweakers!

Ik heb op dit moment een Oneplus 3T maar die werkt niet helemaal lekker meer (waterschade gehad en nu is de microfoon niet helemaal goed meer). Ik vind het dus wel eens tijd worden voor een nieuwe...

Ik zoek een?
Ik hecht aan een goede accuduur (gewoon een hele dag mee kunnen), een goede camera en fijne bediening (software en hardware). Verder is het natuurlijk fijn als hij een beetje snel is.

Wat is je budget?
Ongeveer 500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewoon normaal dagelijks gebruik. Foto's maken, browsen, mailtjes sturen, appen, muziek luisteren...

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had in eerste instantie bedacht om gewoon weer voor een OnePlus te gaan. Maar nu ik wat research heb gedaan klinkt de Samsung S9 ook wel erg goed, vooral omdat die camera toch wel veel beter is, wat ik wel belangrijk vind. Maar ik ben wel gehecht aan de fijne OnePlus software en ben bang dat ik daar met Samsung echt mee achteruit ga.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vraag me dus af wat de betere telefoon is voor dagelijks gebruik en of de Samsung de meerprijs waard is. En wat de ervaringen zijn met de software van Samsung nadat je OnePlus bent gewend: is deze heel storend?

En hoe is de camera van de OnePlus 6 tov die op de OnePlus 3T, mijn huidige toestel? Als ik er met de 6 sowieso al flink op vooruit ga dan is dat voor mij denk ik ook goed genoeg.

[Voor 5% gewijzigd door San_Ne op 23-11-2018 19:21]

Alle reacties

• R-utger
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23:11
Heb zelf een OnePlus 6 sinds dag 1 en ben er nog steeds erg tevreden over.

Camera is echt wel van goede kwaliteit, er zijn ook wel eens blind testen geweest en kwam de camera er ook goed uit.

Ook draait het al een tijdje op Android 9 en blijft de telefoon snel. Qua batterij redt ik zelf makkelijk 1 dag en ik gebruik ben aardig veel voor appen, internet, YouTube etc.

S9 heeft alleen als extra een officiële ip rating en draadloos laden.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS GTX 1080 Ti / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22:48
Ik ben van een OP3 naar een Samsung Note 8 gegaan. Software is wel wennen, en hoewel super stabiel blijf ik de Oneplus ergens missen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True