Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Galaxy Tab a 10.5 (236 euro) of Huawei M5 Lite (200 euro)

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views

Vraag

• Viinny-
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 26-10-2019
Beide hebben een black friday deal, welke zal ik kiezen? Is het extra geld het waard?
De Galaxy Tab heeft een iets groter beeldscherm en iets zuiniger denk ik.
De tablet zal gebruikt worden voor, manga en tv series/anime en wat internet browsen.

[Voor 30% gewijzigd door Viinny- op 23-11-2018 04:38]

Alle reacties

• Peatsmoke
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
Zal ik dan maar het standaard antwoord egevn als je op Tweakers zo'n vraag stelt?

Wat het je er zelf al over uitgezocht? :p

Quidquid latine dictum sit, altum videtur...

• Viinny-
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 26-10-2019
Beide zijn grotendeels gelijk maar de Samsung heeft een iets groter beeld en een prettigere android laag (imo). Meer heb ik nog niet uitgezocht wat betreft de verschillen. Het is ook eigenlijk bedtijd maar ik zag ineens de deals. :)
Edit: zou het beeld van 1 van de 2 mooier zijn? En de Samsung heeft 1gb meer ram

[Voor 14% gewijzigd door Viinny- op 23-11-2018 04:50]

• Peatsmoke
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
Viinny- schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 04:27:
Beide zijn grotendeels gelijk maar de Samsung heeft een iets groter beeld en een prettigere android laag (imo). Meer heb ik nog niet uitgezocht wat betreft de verschillen. Het is ook eigenlijk bedtijd maar ik zag ineens de deals. :)
Edit: zou het beeld van 1 van de 2 mooier zijn? En de Samsung heeft 1gb meer ram
Bedtijd? Voor mij is de dag als bijna 5 uur begonnen.... #PTSS :r

Quidquid latine dictum sit, altum videtur...

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

@Viinny- wat eigen inzet is toch echt verplicht op Tweakers.

Ga dus zelf even wat reviews en benchmarks af en mocht je er daarna niet uitgekomen zijn, open van gerust een nieuw topic.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True