Heb op dit moment een Samsung Galaxy A3 (2016), luister er grotendeels muziek mee, kijk er anime mee,
En ik speel er grotendeels Pokemon go mee als ik in de tram zit
Zoek goede mobiel van 200 tot 250 euro, max 300 liefst niet
Gebruik grotendeels veel android apps, dus Android besturingssysteem is een must, Mijn oude mobiel
Heb ik al een paar jaartjes maar pokemon go kan hij met moeite aan, daarom zoek ik een vervanging die dat wel aankan.
Omdat het Black Friday is zat ik zelf een beetje rond te kijken en vond ik de Samsung Galaxy J6+
Hoewel iedereen die afraad, is deze toch wel 1. goedkoop en 2 10x beter dan mijn eigen mobiel
Maar omdat iedereen hem slecht vind en er geen reviews te vinden zijn erover
Wou ik toch effe het forum navragen voordat ik een grote fout maak
Edit:
Mijn mobiel heb ik vrij vaak in mijn zak, dus een die groter is dan broekzak formaat liever niet
En ik speel er grotendeels Pokemon go mee als ik in de tram zit
Zoek goede mobiel van 200 tot 250 euro, max 300 liefst niet
Gebruik grotendeels veel android apps, dus Android besturingssysteem is een must, Mijn oude mobiel
Heb ik al een paar jaartjes maar pokemon go kan hij met moeite aan, daarom zoek ik een vervanging die dat wel aankan.
Omdat het Black Friday is zat ik zelf een beetje rond te kijken en vond ik de Samsung Galaxy J6+
Hoewel iedereen die afraad, is deze toch wel 1. goedkoop en 2 10x beter dan mijn eigen mobiel
Maar omdat iedereen hem slecht vind en er geen reviews te vinden zijn erover
Wou ik toch effe het forum navragen voordat ik een grote fout maak

Edit:
Mijn mobiel heb ik vrij vaak in mijn zak, dus een die groter is dan broekzak formaat liever niet

[Voor 5% gewijzigd door Zonkrijger op 23-11-2018 02:47]