Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Zoek goede mobiel van 200 tot 250 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Zonkrijger
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 04-05 04:46
Heb op dit moment een Samsung Galaxy A3 (2016), luister er grotendeels muziek mee, kijk er anime mee,
En ik speel er grotendeels Pokemon go mee als ik in de tram zit
Zoek goede mobiel van 200 tot 250 euro, max 300 liefst niet

Gebruik grotendeels veel android apps, dus Android besturingssysteem is een must, Mijn oude mobiel
Heb ik al een paar jaartjes maar pokemon go kan hij met moeite aan, daarom zoek ik een vervanging die dat wel aankan.

Omdat het Black Friday is zat ik zelf een beetje rond te kijken en vond ik de Samsung Galaxy J6+
Hoewel iedereen die afraad, is deze toch wel 1. goedkoop en 2 10x beter dan mijn eigen mobiel

Maar omdat iedereen hem slecht vind en er geen reviews te vinden zijn erover
Wou ik toch effe het forum navragen voordat ik een grote fout maak :P

Edit:

Mijn mobiel heb ik vrij vaak in mijn zak, dus een die groter is dan broekzak formaat liever niet :)

[Voor 5% gewijzigd door Zonkrijger op 23-11-2018 02:47]

Beste antwoord (via Zonkrijger op 23-11-2018 15:20)

• Casio Ridder
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 11:05
Misschien een Huawei P20 Lite? Nu voor €229 op amazon.de

Alle reacties

• Fordius
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 03:17
Voor die prijs kun je evt ook kijken bij 2e handse telefoons hier.

Vaak heb je dan al een Oneplus 3T/5 met garantie.
Of iets in de richting van een Samsung S7 of dergelijke.

Vaak iets meer buck voor je money als je dat vergelijkt met wat je eigenlijk echt in de winkel kan krijgen voor die prijs.

Wil je toch echt nieuw halen dan weet ik zo even niet wat er in de winkel als aanrader word gezien voor die budget. Hopelijk kan iemand anders je daarmee dan helpen.

• Zonkrijger
2e handse telefoons hier op tweakers?

• Fordius
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 03:17
categorie: Smartphones

Bij vraag & aanbod - Smartphones.

• Zonkrijger
Bedankt ik zal kijken of er wat voor me is

• schaatsmeneer
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 22-04 19:01
De J6 is niet perse slecht, maar voor hetzelfde geld zijn betere telefoons te krijgen. Daarnaast zijn sommige mensen anti-Samsung omdat ze bloatware op de telefoons zetten.

Vind jij een grote telefoon acceptabel? Je huidige telefoon is erg "klein" naar hedendaagse standaarden, dus ik raad je aan om even een mediamarkt oid in te lopen om wat telefoons te voelen, dan weet je wat voor grote ongeveer de max is.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Casio Ridder
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 11:05
Misschien een Huawei P20 Lite? Nu voor €229 op amazon.de

• Zonkrijger
Ben toch voor de Huawei P20 Lite Zwart gegaan
All mijn telefoons zijn nog heel, grotendeels omdat ik ze allemaal met hoesje beschermd heb
Daarom vind ik het niet erg dat het een hoesje nodig heeft.

Heb de telefoon via een unboxing gezien op youtube en heb de specs bekeken en ben ervoor gegaan
Bedankt iedereen voor het advies en hulp! ;)

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 07:09
Xiaomi mi a2 kopen die is echt 10x beter dan die J6
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True