-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
This too shall pass
"Then take me disappearin' through the smoke rings of my mind" - Bob Dylan
Verwijderd
eikel dus. ik ben ok geen enorme ut ster, maar ga dan nog niet de mensen die het wel kunnen lopen uitschelden...vaag
Powered by ProBNC
onder de naam [dinamite]ziemon[sergeant]
werd wel eens uitgescholden voor van alles. Als ik bovenaan stond.
Als je gewoon verliest, pech. Vaak zie je zelf ook wel of je op een realistische manier verliest of dat je echt op een onmogelijke manier wordt ingemaakt. En zelfs dan kan het nog zo zijn dat die gast gewoon supergoed is..........
over het algemeen is er wel een verband tussen cheaten/tegen je verlies kunnen en leeftijd.....
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
doe ik alOp zaterdag 21 juli 2001 19:31 schreef Panzer het volgende:
Ach man, dat je je daar wat van aantrekt. Als ik me hier wat van aantrek, dan weet ik hoe laat het is... minder internetten, achter die computer vandaan en weer sociale contacten opdoen.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
maar dat boeit mij niet, ramstein roxx
en ja, jij bent beter dus je cheat, vrij standaard op internet, van die mannetjes die denken dat ze goed zijn, maar ondertussen onderaan staan.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
bv:
In Half-Life DM heb je een super jump, kan iedereen gewoon pakken en mee super jumpen.
Zegt zo`n cs speler dat ik cheater ben omdat ik zo ver spring!!!
En die vent zat ook nog in een clan, dan vind ik het helemaal zielig
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Verwijderd
maar dat was toen ik nog n00b was.. nu bij Q3 ben ik meestal bij de 1e 3.. meestal 2e..
[ot] weet niet of mensen mij ooit gezien hebben met Q3, maar mijn naam is: +Chick+Jessica-Simpson, ik zit vaak op de wanadoo servers.. vriend van mij (+ChicK+Angelina-Jolie) zit vaak op xs4all..
maar Tamara zit vaak samen met mij op wanadoo.. zij is +ChicK+Tamara-Janssen
zij loopt ook vaak te zeiken op alles en iedereen..
tjah heb ik ook meegemaakt op een lan... Renkie (die hard hldm kennen hem wel) was aan het 1 on 1 compoen tegen een gast en liep vrolijk te jumpen met die pack... en die gasten maar schreeuwen dat ie liep te cheaten enzo! echt zielig... hij was gewoon 1000000x beter en dan word je gewoon ingemaakt . uitOp zondag 22 juli 2001 12:42 schreef Zorg het volgende:
waar ik zo`n hekel aan heb zijn van die lui die je cheater noemen omdat je een optie in het spel gebruikt!
bv:
In Half-Life DM heb je een super jump, kan iedereen gewoon pakken en mee super jumpen.
Zegt zo`n cs speler dat ik cheater ben omdat ik zo ver spring!!!
En die vent zat ook nog in een clan, dan vind ik het helemaal zielig
gister ook iets leuks meegemaakt kzat vrolijk op een demon.nl cs server en was lekker aan het ownen in office... komt er opeens een gassie die zegt we laten iedereen hier voten en als we meer dan de helft hebben bannen we je omdat je te goed ben.
ik wist niet hoe ik het had! ik lag in een scheur.. wat een eikels zeg
blup
mensen fokken is altijd leukOp zondag 22 juli 2001 12:58 schreef limp_bizkit het volgende:
ik deed dat eerst ook mensen uitschelden.. maar dan was dat als geintje.. dan zei ik bv zoiets van: "zeg mafkees, volgens mij gaat alles niet echt eerlijk daar he" en dan met zo'n : P smiley erbij
maar dat was toen ik nog n00b was.. nu bij Q3 ben ik meestal bij de 1e 3.. meestal 2e..
[ot] weet niet of mensen mij ooit gezien hebben met Q3, maar mijn naam is: +Chick+Jessica-Simpson, ik zit vaak op de wanadoo servers.. vriend van mij (+ChicK+Angelina-Jolie) zit vaak op xs4all..
maar Tamara zit vaak samen met mij op wanadoo.. zij is +ChicK+Tamara-Janssen
zij loopt ook vaak te zeiken op alles en iedereen..
blup
Verwijderd
Maar ja, zullen altijd wel van die lamers zijn, irri zijn ze wel...
Verwijderd
vooral die hogere ping is waar ja. ik heb op die server altijd een ping van 20 alsof die server bij mij staat LOL.. vette raar..Op zondag 22 juli 2001 14:13 schreef Shaggy16 het volgende:
dat zijn altijd zielige persoontjes die niet kunnen winnen,omdat ze slecht zijn of een hogere ping hebben waardoor ze niet kunnen spelen
ik trek me er weinig van aan hoor.. maar ik vind het zo zielig.. zo stom en raar eigenlijk.. dat je iemand gaat uitschelden over iets waar dus de hele wereld problemen door had
Verwijderd
En dat kan je zeggen na minder dan 20 posts?Op zondag 22 juli 2001 18:50 schreef 4MULA het volgende:
Slotje graag, dit is nou al zo vaak besproken dat ik er een beetje van moet ....
Laat een modje dat lekker beslissen...
sterkOp zondag 22 juli 2001 19:16 schreef Raven_ het volgende:
[..]
En dat kan je zeggen na minder dan 20 posts?
Laat een modje dat lekker beslissen...
nou laat ze dat maar mooi beslissen...
Verwijderd
Zeker met instagib is het lastig spelen als je pin 150+ms is...
Maar gelukkig heb ik daar geen last van met @home (het is wel anders geweest)