dit heb ik nog nooit meegemaakt....

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:31
ik gister ff lekker UT'en onder de naam {LoD}RaMMSTeiN{EU} ...

zit ik in een server (geloof games.pandora.be... ofzo of skynet kan ook) staat ik boven aan bij instagib CTF.. :P begint er zo'n ventje te schelden van ja AIMBOTTER tering lijer.. ga naar huis.. vuile NEONAZI

WTF neonazi nee daar ben je lekker mee wordt ik nu ineens uitgescholden daarvoor.. tering dat vindt ik dus echt zielig..
en wilt de naam echt nie weten van die gast pejay<nog iets>

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-02 15:52

Sharky

Skamn Dippy!

nix van aantrekken, nix zeggen en zo hard inmaken dat hij nooit meer UT't

This too shall pass

• Melluh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-11-2024

Melluh

Eggcellent!

Pfff, het is internet maar hoor. Get over it. :Z

"Then take me disappearin' through the smoke rings of my mind" - Bob Dylan

Verwijderd

hmm.....
so what?...

• FreeStyler
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09-2023

FreeStyler

Str8 Ballin&#039;

gozer was zeker een n00b

Verwijderd

Weet die gozer veel dat er ook mensen zijn die wel kunne ut'en ;)
eikel dus. ik ben ok geen enorme ut ster, maar ga dan nog niet de mensen die het wel kunnen lopen uitschelden...vaag

• freebee666
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10-2024

freebee666

Ribbit

Is juist een goede trainingsmethode, gamen tegen betere spelers. En zo goed ben ik niet :)

Powered by ProBNC

Verwijderd

ja joh

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Heb ik zo vaak meegemaakt onder cs dan he ;)

onder de naam [dinamite]ziemon[sergeant]
werd wel eens uitgescholden voor van alles. Als ik bovenaan stond. :( sommige noobs(ikzelf ben ook aardig noob) beginnen je dan meteen uit te schelden. Dan wist ik ook weer welke ik het volgende potje ging pakken....

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

wil je erover praten?

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ach ja, bekend verschijnsel. "hij is beter dan ik, dus hij cheat" :) ik kan wel lachen om die uitspraak, vooral omdat sommige mensen het echt menen.

Als je gewoon verliest, pech. Vaak zie je zelf ook wel of je op een realistische manier verliest of dat je echt op een onmogelijke manier wordt ingemaakt. En zelfs dan kan het nog zo zijn dat die gast gewoon supergoed is..........

over het algemeen is er wel een verband tussen cheaten/tegen je verlies kunnen en leeftijd.....

• Pjottski
  • Laatst online: 15:49

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Ik ben het iig niet geweest, alleen de naam klinkt wel bijna hetzelfde. :P

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Ach man, dat je je daar wat van aantrekt. Als ik me hier wat van aantrek, dan weet ik hoe laat het is... minder internetten, achter die computer vandaan en weer sociale contacten opdoen :P.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Ankh
Op zaterdag 21 juli 2001 19:31 schreef Panzer het volgende:
Ach man, dat je je daar wat van aantrekt. Als ik me hier wat van aantrek, dan weet ik hoe laat het is... minder internetten, achter die computer vandaan en weer sociale contacten opdoen :P.
doe ik al :P ff naar vriendin toe :D naar bios, naar familie

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Ankh
Op zaterdag 21 juli 2001 18:35 schreef AtomicShockwave het volgende:
wil je erover praten?
ja :'(
he he

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:10

HenkS

Da_king alias HenkS

buck dich (ofzo) :)

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
bueck dich und let die feuer frei >:)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
niet ermee zitten joh.., misschien was die persoon aan de alochol of drugs en wist het ook allemaal niet meer...

• MagicTempest
  • Laatst online: 12-02 08:42
weet je niet dat veel mensen van rammstein denken dat ze neo's zijn???

maar dat boeit mij niet, ramstein roxx

en ja, jij bent beter dus je cheat, vrij standaard op internet, van die mannetjes die denken dat ze goed zijn, maar ondertussen onderaan staan.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• Zorg
  • Laatst online: 13-02 23:19
waar ik zo`n hekel aan heb zijn van die lui die je cheater noemen omdat je een optie in het spel gebruikt!

bv:
In Half-Life DM heb je een super jump, kan iedereen gewoon pakken en mee super jumpen.

Zegt zo`n cs speler dat ik cheater ben omdat ik zo ver spring!!! |:(

En die vent zat ook nog in een clan, dan vind ik het helemaal zielig

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

--> Spielerij

Verwijderd

ik deed dat eerst ook mensen uitschelden.. maar dan was dat als geintje.. dan zei ik bv zoiets van: "zeg mafkees, volgens mij gaat alles niet echt eerlijk daar he" en dan met zo'n : P smiley erbij

maar dat was toen ik nog n00b was.. nu bij Q3 ben ik meestal bij de 1e 3.. meestal 2e.. :)

[ot] weet niet of mensen mij ooit gezien hebben met Q3, maar mijn naam is: +Chick+Jessica-Simpson, ik zit vaak op de wanadoo servers.. vriend van mij (+ChicK+Angelina-Jolie) zit vaak op xs4all.. :)

maar Tamara zit vaak samen met mij op wanadoo.. zij is +ChicK+Tamara-Janssen

zij loopt ook vaak te zeiken op alles en iedereen.. :)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:16

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 22 juli 2001 12:42 schreef Zorg het volgende:
waar ik zo`n hekel aan heb zijn van die lui die je cheater noemen omdat je een optie in het spel gebruikt!

bv:
In Half-Life DM heb je een super jump, kan iedereen gewoon pakken en mee super jumpen.

Zegt zo`n cs speler dat ik cheater ben omdat ik zo ver spring!!! |:(

En die vent zat ook nog in een clan, dan vind ik het helemaal zielig
tjah heb ik ook meegemaakt op een lan... Renkie (die hard hldm kennen hem wel) was aan het 1 on 1 compoen tegen een gast en liep vrolijk te jumpen met die pack... en die gasten maar schreeuwen dat ie liep te cheaten enzo! echt zielig... hij was gewoon 1000000x beter en dan word je gewoon ingemaakt . uit

:)

gister ook iets leuks meegemaakt kzat vrolijk op een demon.nl cs server en was lekker aan het ownen in office... komt er opeens een gassie die zegt we laten iedereen hier voten en als we meer dan de helft hebben bannen we je omdat je te goed ben.
ik wist niet hoe ik het had! ik lag in een scheur.. wat een eikels zeg :)

blup

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:16

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 22 juli 2001 12:58 schreef limp_bizkit het volgende:
ik deed dat eerst ook mensen uitschelden.. maar dan was dat als geintje.. dan zei ik bv zoiets van: "zeg mafkees, volgens mij gaat alles niet echt eerlijk daar he" en dan met zo'n : P smiley erbij

maar dat was toen ik nog n00b was.. nu bij Q3 ben ik meestal bij de 1e 3.. meestal 2e.. :)

[ot] weet niet of mensen mij ooit gezien hebben met Q3, maar mijn naam is: +Chick+Jessica-Simpson, ik zit vaak op de wanadoo servers.. vriend van mij (+ChicK+Angelina-Jolie) zit vaak op xs4all.. :)

maar Tamara zit vaak samen met mij op wanadoo.. zij is +ChicK+Tamara-Janssen

zij loopt ook vaak te zeiken op alles en iedereen.. :)
mensen fokken is altijd leuk :) lekker lopen naaien dat ze lopen te cheaten enzo ;) heerlijk [:)

blup

Verwijderd

idd nix van aantrekken, als iemand mij loopt uit te schelden in een spel, Ik lach ze dan vet uit en schiet ze wel neer als ze nog aan'et typen zijn... >:)
Maar ja, zullen altijd wel van die lamers zijn, irri zijn ze wel... :r

Verwijderd

dat zijn altijd zielige persoontjes die niet kunnen winnen,omdat ze slecht zijn of een hogere ping hebben waardoor ze niet kunnen spelen

• Ankh
Op zondag 22 juli 2001 14:13 schreef Shaggy16 het volgende:
dat zijn altijd zielige persoontjes die niet kunnen winnen,omdat ze slecht zijn of een hogere ping hebben waardoor ze niet kunnen spelen
vooral die hogere ping is waar ja. ik heb op die server altijd een ping van 20 alsof die server bij mij staat LOL.. vette raar.. :)

ik trek me er weinig van aan hoor.. maar ik vind het zo zielig.. zo stom en raar eigenlijk.. dat je iemand gaat uitschelden over iets waar dus de hele wereld problemen door had :(

• 4MULA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12-2023
Slotje graag, dit is nou al zo vaak besproken dat ik er een beetje van moet .... ;(

I

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 18:50 schreef 4MULA het volgende:
Slotje graag, dit is nou al zo vaak besproken dat ik er een beetje van moet .... ;(
En dat kan je zeggen na minder dan 20 posts? :?
Laat een modje dat lekker beslissen... :Z

• Ankh
Op zondag 22 juli 2001 19:16 schreef Raven_ het volgende:

[..]

En dat kan je zeggen na minder dan 20 posts? :?
Laat een modje dat lekker beslissen... :Z
sterk

nou laat ze dat maar mooi beslissen... ;)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Pings zijn niet in verband met skillz, laat dat ff duidelijk zijn. Met cs dan :) .

Steam

Verwijderd

Met een beroerde ping met UT kun je bijna niet meer winnen, en als je dan toch nog wint ben je echt goed :)
Zeker met instagib is het lastig spelen als je pin 150+ms is...
Maar gelukkig heb ik daar geen last van met @home (het is wel anders geweest)
Pagina: 1