Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• BorgMan
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 06-06 11:51
Hey guys,

Beetje stom verhaal... Van de week sloopte mijn vriendin het scherm van mijn AV61 eReader. Nouja, flink ruk, maar ook een beetje mijn schuld dus soit, we splitten de kosten. Maar direct bij de eerste opstart van het ding had ik het idee dat er iets niet klopte. Dus maar de kapotte uit de vullisbak gevist, en daar kwam de eerste: de typenummeringen op de achterkant zaten elk op een andere plek. Nouja, dat kan he, maar nu bij plugin op mijn PC identificeert de nieuwe zich als een AV606, en niet als een AV61. Een beetje google-speurwerk levert alleen maar op dat dit type eReader hoogstwaarschijnlijk een rebrand is van een WayteQ xBook, maar verder kom ik niet.

Ik ben nu dus een beetje in dubio. Terugsturen omdat dit niet het bestelde product is? Then again, wat is het verschil tussen de twee? Hebben ze gewoon een trucje uitgehaald en de oude 606's gerepackaged als 61's? Als ik het serienummer een beetje kan ontcijferen, is mijn oude (beginnend met AV6120161105) nieuwer dan de "nieuwe"(AV6120141130).

Ik baal hier wel een beetje van :(

[EDIT] OK, dat was een flinke deceptie. De knoppen werkten ook niet lekker mee, pagina's werden geskipped en de vierpuntstoets was ook drama. Nadenken over wat 'ie met de input moest doen ging ook niet van een leien dakje, dus... Terug ermee. Dit was niet het geadverteerde apparaat.

[Voor 12% gewijzigd door BorgMan op 22-11-2018 22:52]

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True