Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

G3 alleen nog maar spraakgestuurd te gebruiken /geen toetsen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• REINSAT
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 23-11-2018
Mijn vraag
Motorola G3 is plotseling alleen nog maar spraakgestuurd te gebruiken .
Totale reset gedaan. Een paar uur "normaal"gedaan en sprong bij het openen van een applicatie(GMail) weer
naar spraakgestuurd. Hoe kan ik deze optie uitschakelen ?

Relevante software en hardware die ik gebruik
MOTO G 3de generatie /Android 6.0.1/

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via instellingen /taal en invoer geprobeerd spraakgestuurd typen uit te schakelen (is niet mogelijk )
bij instelling "huidig toetsenbord" alleen mogelijk "automatisch-google spraakgestuurd typen"
Kan iemand mij helpen ???
Dank je

Alle reacties

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
CAPSLOCK uitzetten en reset naar fabrieksinstellingen?

• REINSAT
Als ik geen toetsenbord zie /heb hoe kom ik dan aan een CAPSLOCK ?
Reset is al gedaan zoals beschreven

• Flamesz
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11:33
In je beschrijving staat helemaal niet dat je je hele telefoon hebt gereset naar fabrieksinstellingen.
Als je dat wel echt hebt gedaan en het probleem is er nog is er iets goed mis.

• REINSAT
"Motorola G3 is plotseling alleen nog maar spraakgestuurd te gebruiken .
Totale reset gedaan." Is klaarblijkelijk niet duidelijk genoeg.
En de conclusie dat er iets mis is lijkt me evident. Maar bedankt voor de genomen moeite.

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Nou toen je dit topic opende bleef je CAPSLOCK hangen tijdens het invoeren van de titel.

DUS ALLES IN DE TITEL WAS MET HOOFDLETTERS GETYPT.

Maar iemand heeft dit al voor je aan gepast.

Nou ontopic. Telefoon. Fabrieksinstellingen. Niks mee doen en naar verloop van tijd heb je weer een spraak gestuurde telefoon?

Ik heb moeite dat te geloven. Kan het een app zijn? Die zich op de achtergrond instelt?

• REINSAT
Alles wat je hier ziet wordt gedaan vanaf een desktop. Dus niet vanaf de telefoon.Vandaar de hoofdletters (waarvoor overigens mijn excuses).
Het laatste wat je zegt zou kunnen, maar ben geen actieve smartphone gebruiker en heb geen extra apps geinstalleerd. Moet ik even op zoek gaan welke app dat zou kunnen zijn.

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
REINSAT schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:08:

bij instelling "huidig toetsenbord" alleen mogelijk "automatisch-google spraakgestuurd typen"
Installeer eens een ander toetsenbord uit de store. Of via een apk van apkmirror als de store lastig wordt zonder te typen. apk download je dan via je pc en zet die apk via usb kabel op je phone waarna je de apk installeert.

https://play.google.com/s...implekeyboard.inputmethod
https://play.google.com/s...id=com.touchtype.swiftkey

Misery and hate will kill us all.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True