Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop voor fotobewerking en 3d Printen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• erwinv
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 24-11-2018
Hallo allemaal,
Morgen Black Friday :)
Dus ben opzoek naar een mooie deal.

Op dit moment heb ik een oude Lenovo G780.
Die gebruikte ik vroeger voor fotobewerking met Photoshop en tegenwoordig enkel nog icm cura en fusion 360.
Begint allemaal wat ouder te worden en voornamelijk te traag.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Photoshop, Fusion360 en Magix

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
+-1500

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Nee voornamelijk thuisgebruik, heb nu een 17 inch en dat bevalt mij wel.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Voornamelijk fan van: HP, Lenovo, MSI en DELL

Wensen:
*+12GB werkgeheugen
*SSD
*Rond de 15 inch liefst 17

Wat ik tot nu toe heb gezien:
#ProductPrijsSubtotaal
1Dell Inspiron 17 5770-F27DM€ 1.084,-€ 1.084,-
1HP OMEN 15-ce054nd€ 1.280,-€ 1.280,-
1HP Omen 15-dc0982nd€ 1.699,-€ 1.699,-
1Lenovo Ideapad Y520-15IKBN 80YY006CMH€ 1.249,-€ 1.249,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 5.312,-

niks

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True