Hallo allemaal,
Ik heb afgelopen week het basisgamesysteem van de Desktop Best Buy Guide van november (reviews: Desktop Best Buy Guide - November 2018) besteld.
Nu speel ik BF V op high instellingen en krijg regelmatig een melding van low fps, soms al in het spawn menu. Ook in het gewone menu heb ik soms frame drops. Als ik een benchmark doe presteert de pc prima.
Ook is mijn Windows up to date en heb ik de nieuwste AMD drivers. En een monitor met FreeSync, dit zou in mijn voordeel moeten zijn. Hoe voelt gewoon net alsof de pc het zwaar heeft.
Mijn setup:
AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
ASRock B450M Pro4
G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB
MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC
BitFenix Formula Gold 450W
Windows 10 x64
Monitor: Samsung LC27FG73FQUXEN, 144 hz & FreeSync.
Met deze setup zou ik toch makkelijk op High moeten kunnen spelen?
Op de website van MSI lees je wel dat ze een voeding van 500W aanraden, zou het hieraan kunnen liggen?
Alvast bedankt.
BM89
Ik heb afgelopen week het basisgamesysteem van de Desktop Best Buy Guide van november (reviews: Desktop Best Buy Guide - November 2018) besteld.
Nu speel ik BF V op high instellingen en krijg regelmatig een melding van low fps, soms al in het spawn menu. Ook in het gewone menu heb ik soms frame drops. Als ik een benchmark doe presteert de pc prima.
Ook is mijn Windows up to date en heb ik de nieuwste AMD drivers. En een monitor met FreeSync, dit zou in mijn voordeel moeten zijn. Hoe voelt gewoon net alsof de pc het zwaar heeft.
Mijn setup:
AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
ASRock B450M Pro4
G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB
MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC
BitFenix Formula Gold 450W
Windows 10 x64
Monitor: Samsung LC27FG73FQUXEN, 144 hz & FreeSync.
Met deze setup zou ik toch makkelijk op High moeten kunnen spelen?
Op de website van MSI lees je wel dat ze een voeding van 500W aanraden, zou het hieraan kunnen liggen?
Alvast bedankt.
BM89