Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Excel grafiekas bereik bepalen

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views

• BvZ
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17-06 18:01
Ik heb een grafiek in Excel 2016
De info wil ik niet automatisch in beeld laten brengen dus ik heb hem vastgezet op 400, maar somige maanden zou ik deze op 600 of zelfs 800 willen.
Daarnaast de x waarde zou ik willen laten schuiven tussen maanden a.d.h.v. input cellen.

Ik ben benieuwd (aangezien dit niet makkelijk gaat) of iemand een tip heeft hoe deze grafiek met behulp van celwaarden zijn x en y als start en max kan bepalen.

Alvast bedankt voor jullie moeite.

• Jester-NL
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Misschien is het een idee als je je topic nog even herleest door de bril van iemand die NIET weet wat je plan en doel is. Op dit moment is het een beetje summier.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Lustucru
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ik haal voor je de taalfouten uit te titel, maar ik hang er ook een slotje aan. Je komt lang genoeg op het forum om de etiquette te kennen. Zo niet, dan is Het algemeen beleid #topicplaatsen een goed begin.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True