Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke speaker bij rotel versterker RA-971 Mk II?

Pagina: 1
Acties:

• leninislost
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 11-12-2018
Ik heb thuis nog een set staan rondom Rotel versterker RA-971 Mk II.
wil iets verzinnen zodat ik er ook muziek mee kan streamen en ben op zoek naar juiste boxen set.
Wat is slim en levert kwaliteit, maar wil ook geen vermogen kwijt zijn, denk aan 1000 totaal voor zowel regelen dat er gestreamd kan worden via de versterker en nieuwe boxen, en wat doet dat streamen met de kwaliteit eigenlijk?

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:21

JvS

Ik heb hem zelf ook

Voor wat betreft luidsprekers, maakt niet echt uit. Die versterker kan je met elke set speakers gebruiken. Het is een zeer goed en degelijk apparaat en of je er nu hele kleine luidsprekers op aansluit, of enorme joekels. Het gaat allemaal prima functioneren.

Je kan je dus volledig focussen op welke je mooi vindt klinken.

• martyw
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 23:49
Voor streaming is een Pricewatch:Yamaha musiccast een prima optie.

[Voor 3% gewijzigd door martyw op 23-11-2018 10:27]

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Speakers moet je idd horen en luisteren. Die Rotel is een prima apparaat, daar hang je de meeste speakers zo aan, flinke zuilen incluis.
Qua streaming: wat wil je streamen, alleen audio? WIl je DLNA support, SPotify, BT streaming? Of ook bijvoorbeeld het geluid van YT en andere video's?
Je moet sowieso analoog aansluiten op die versterker. Dan kun je een high end streamer kopen, maar ook gewoon een simpel dingetje als een Chromecast Audio.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:22

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies, ik verhuis het topic dan ook van AUD naar CEA.

Omdat er reeds reacties op het topic zijn zal ik het open laten, maar voor de volgende keer wel graag Het algemeen beleid #quickstart volgens. Op GoT verwachten we een vorm van eigen inzet en zijn we niet om boodschappenlijstjes in te vullen. Dus alleen een budget noemen en eisen posten is niet de manier hoe we hier werken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True