Ik heb gisteren een nieuwe pc besteld en vandaag was de hele boel al binnen. Gaat om de volgende setup
i7-8700K
Gigabyte Z370 AORUS ultra gaming wifi
MSI RTX2070
16GB corsair kit (2x8)
Windows 10 pro
De assemblage van het geheel ging vlotjes, maar de software installatie maakt mijn hele humeur kapot. Ik krijg met geen mogelijkheid de RTX2070 geïnstalleerd Na de installatie ervan krijg ik elke keer de volgende melding te zien in apparaatbeheer
De laatste versie van NVIDIA gedownload (416.94) via een andere pc en geinstalleerd. En daar gaan we weer. Een uitroepteken bij de RTX2070 en zelfde error melding. Doodmoe word ik er van.
Ik geraak een beetje uit mijn opties en begin zowat tunnelvisie te krijgen. Oftewel, ik weet het niet meer. Iemand nog enig idee?
i7-8700K
Gigabyte Z370 AORUS ultra gaming wifi
MSI RTX2070
16GB corsair kit (2x8)
Windows 10 pro
De assemblage van het geheel ging vlotjes, maar de software installatie maakt mijn hele humeur kapot. Ik krijg met geen mogelijkheid de RTX2070 geïnstalleerd Na de installatie ervan krijg ik elke keer de volgende melding te zien in apparaatbeheer
Dus maar weer opnieuw begonnen met eerst een bios update (ivm vrij nieuwe kaart) en daarna Windows opnieuw geinstalleerd ZONDER netwerk zodat hij niet zelf drivers voor de kaart naar binnen trekt. Vervolgens eerst netjes alle drivers voor het moederbord geinstalleerd en uiteindelijk bleef er een PCI device openstaan in apparaatbeheer. Dat is dus de RTX2070.Windows has stopped this device because it has reported problems (Code 43)
De laatste versie van NVIDIA gedownload (416.94) via een andere pc en geinstalleerd. En daar gaan we weer. Een uitroepteken bij de RTX2070 en zelfde error melding. Doodmoe word ik er van.
Ik geraak een beetje uit mijn opties en begin zowat tunnelvisie te krijgen. Oftewel, ik weet het niet meer. Iemand nog enig idee?