Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Problemen met het e-mail systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

Onderwerpen

Vraag

• Tim Ruyssenaars
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 23-11-2018
Beste,

Bij de organisatie waar ik werkzaam ben hebben wij al enige tijd problemen met de Outlook mailbox. Het duurt altijd enige tijd wanneer er mail binnenkomt (mogelijke oorzaak is de internetverbinding). Het probleem is dat iedereen hier parttime en allemaal in dezelfde 'info' mailbox werkt. Soms komt een e-mail bij collega A sneller binnen dan bij collega B. De klanten worden te woord gestaan vanuit de algemene mailbox en dit dient ook zo te blijven, omdat collega's elkaars klanten overnemen bij afwezigheid van de andere collega's.

Ik heb toevallig een student aangesproken die vertelde mij iets over een ticket systeem. Ik heb nog geen verdere research gedaan naar een mogelijk platform maar vroeg mij eerst af of iemand met hetzelfde probleem zit/zat en daar een oplossing voor heeft.

Ik hoor graag ideeën en feedback! :)

Tim

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15-11-2020

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Outlook Caching interval?

Anyhow, ik zou eerst even je lokale ICT navragen hoe e.e.a. geconfigureerd staat.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

En wat heeft dit met V&A te maken? Dicht dus.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True