Toon posts:

MXStream geruchten (sneller?)

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik hoor en lees steeds vage geruchten op fora en zo dat MXStream sneller gaat worden. Hoorde zelfs 2x zo snel (dus basic wordt dan fast abo en fast abo nog sneller).

Maar in de search hier kon ik daar niets over vinden, dus dan zal het wel niet waar zijn, aangezien hier ongeveer alles wel staat ;). Of wordt er soms die nog duurdere abo's bedoelt die je sinds kort ook kan krijgen?

Weet iemand er misschien meer van?

Verwijderd

allemaal onzin, roddels, hoaxen, leugens enz.

Verwijderd

Dat zou wel wat zijn zeg...
De downstream hoeft voor mij niet eens sneller, maar de upstream is wel heel krapjes in het basic abbo-tje. 16kb/s zou geen overbodige luxe zijn.

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik las dat de downstream 1024kbits/sec is
en das iets van 1mb/sec :) toch wel snel
niet? of leugens?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Op zaterdag 21 juli 2001 16:40 schreef DaNCe2k het volgende:
niet? of leugens?
1 megabit ja... en 1 bit = 8 byte, nog delen door 8 dus... blijft er 128 kb/s over

Koop je eigen eiland!

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
KPN zijn bloedzuigers.
In New York heb je internet via de kabel voor 30 dollar per maand. 120KB/sec upstream, en 500KB/sec downstream. Die snelheden haal ik constant.
Die ISP's in Nederland doen net of ze zo aardig zijn om gelimiteerd internet aan te bieden voor 100 gulden per maand. Zijn gewoon bloedzuigers.
Hetzelfde als toen alleen Libertel en KPN mobiele diensten leverden, koste 1 minuut bellen ook meer dan een gulden. En opeens kon het ook voor 25 cent (het kan nogsteeds veel goedkoper hoor...). De Nederlandse consument laat zich lekker verneuken elke keer weer.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 21 juli 2001 17:05 schreef Glottis of Xanadu het volgende:
KPN zijn bloedzuigers.
In New York heb je internet via de kabel voor 30 dollar per maand. 120KB/sec upstream, en 500KB/sec downstream. Die snelheden haal ik constant.
Die ISP's in Nederland doen net of ze zo aardig zijn om gelimiteerd internet aan te bieden voor 100 gulden per maand. Zijn gewoon bloedzuigers.
Hetzelfde als toen alleen Libertel en KPN mobiele diensten leverden, koste 1 minuut bellen ook meer dan een gulden. En opeens kon het ook voor 25 cent (het kan nogsteeds veel goedkoper hoor...). De Nederlandse consument laat zich lekker verneuken elke keer weer.
helemaal mee eens.. :(

Verwijderd

Topicstarter
We hebben het anders nog steeds beter als veel landen om ons heen. Dus zoveel valt er niet te klagen. Als ik ga CS-en op een Engelse server dat zit ik daar als enige met een ping van 40 terwijl de rest (engelsen) met 200/300 op hun gratis 56K inbelaccountjes zitten te CS-en...

Het is gratis, dat wel...

Maar dat geldt voor veel landen. Je ziet alleen de snelle aanbieders in het buitenland, en de langzame in Nederland. @home of Cistron is hier ook supersnel.

Maar goed, daar ging het niet om :). De geruchten zijn dus helaas niet waar...ik hoop dat jullie ernaast zitten ;).

• JeroenT
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

Ik snap niet dat die eikels bij @home je een upload geven van 16kb\s.. is toch in verhouding met je download toch nix ?
vet vaag dus.. en als ze dat binnen 1 jaar niet verhogen , stap ik dus echt wel over naar BBned of cistron..
Wil rustig 300 pie permaand betalen voor 500 kb\s down en 100 kb\s up..
bah..
;)
weet iemand welke frequenties er worden gebruikt voor de upstream bij kabelinternet?

ik dacht van 0 - 70 Mhz, daar kun je echt wel veel meer dan 128kbit overpompen he..

• d-Frag
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op zaterdag 21 juli 2001 17:05 schreef Glottis of Xanadu het volgende:
KPN zijn bloedzuigers.
Goed gefundeerde mening, maar ja ook mijn salaris moet betaald worden >:)
In New York heb je internet via de kabel voor 30 dollar per maand. 120KB/sec upstream, en 500KB/sec downstream.
Tja in sommige delen van de VS waaronder NY heb je kabel.
In sommige delen van Nederland heb je dat ook, die 75 piek (30 dollar)scheelt niet zoveel van bijvoorbeeld @Home in NL
Nog FF een quote van de @Home.com site:
How much does the @Home service cost?
Less than you might think. Monthly subscription prices range from $35 to $55 per month. Most subscription prices include cable modem. Varies by cable provider.
Die snelheden haal ik constant.
Happy happy, joy joy, je doet nu net alsof er in de VS alleen maar stabiele 4mbit lijntjes zijn...
Ga eens kijken op Anandtech ofzo, dan valt de schade hier in Nederland wel mee. (Op Casema en Rendo de Kooi na dan).
Waar baseer je dat op? er wordt gewoon een commerciele dienst geboden.
Heeft niks met aardig zijn te maken :+
Aangezien je een 'het is hier fantastisch' VS liefhebber bent houden we die vergelijking maar aan.
Aan de andere kant van het grote water zijn de tarieven voor mobiel nog een tikkie duurder en je betaald als mobiele beller ook als je gebeld wordt!

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
ze zullen wel ongetwijfeld sneller worden ooit, maar voorlopig zie ik het niet gebeuren, ze willen liever eerst overal bereik hebben voordat ze aan het opvoeren van de netwerk denken..

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Op zaterdag 21 juli 2001 16:40 schreef DaNCe2k het volgende:
niet? of leugens?
Chello = 1.5Mbit = (zeg 1500kBit) = 175kb/s respectievelijk. Dus jouw rekensommetje is niet helemaal correct.

http://mrfloris.com

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Op zaterdag 21 juli 2001 23:51 schreef xiphoid het volgende:

[..]

Chello = 1.5Mbit = (zeg 1500kBit) = 175kb/s respectievelijk. Dus jouw rekensommetje is niet helemaal correct.
1500kbit = 175KB/s :) jah en misschien is die K een k, is ook altijd weer anders :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
Op zaterdag 21 juli 2001 23:51 schreef xiphoid het volgende:

[..]

Ging toch over ADSL (Mxstream)?

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 12:04

Majapro

Deventer

hai die hai,

ADSL van KPN met als ISP planet.nl (basic oftewel de comfort abbo)
8KB/s = 64kbps upstream
64KB/s= 512kbps downstream

(de advanched abbo):
32KB/s = 256kbps upstream
128KB/s= 1024kbps downstream

@Home via de kabel
16KB/s = 128kbpa upstream
64KB/s = 512kbps downstream

Bij ADSL heb ik persoonlijk nog nooit; méér dan 64 downloaden gahaald, terwijl ik met de kabel regelmatig wel meer downstream haal

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:53
Op zondag 22 juli 2001 02:23 schreef promaja het volgende:
hai die hai,

8KB/s = 64kbps upstream

(de advanched abbo):

@Home via de kabel
64KB/s = 512kbps downstream

Bij ADSL heb ik persoonlijk nog nooit; méér dan 64 downloaden gahaald, terwijl ik met de kabel regelmatig wel meer downstream haal
owja? leuk voor je.... slaap lekker ofzo :Z

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• JeroenT
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

lol

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 16:07 schreef FRaGMaN het volgende:
allemaal onzin, roddels, hoaxen, leugens enz.
Ben ik niet met je eens, ik heb zelf op m'n werk een vertegenwoordiger van Planet Internet gesproken, deze had het er zelf ook over. Het heeft te maken met concurrentie van andere breedband aanbieders... :)

Maar als het aan KPN ligt duurt dat nog wel een half jaar. ;)

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 02:23 schreef promaja het volgende:
hai die hai,

8KB/s = 64kbps upstream

(de advanched abbo):

@Home via de kabel
500KB/s = 4096kbps downstream

correctie..

• Ramon
Op zondag 22 juli 2001 11:20 schreef SickBastard het volgende:

[..]

correctie..
lekker boeiend...
we hebben het hier toch niet over @home of de vergelijking tussen @home en ADSL? Ik dacht dat we het hier over ADSL hadden!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 juli 2001 18:33 schreef Klubbheads het volgende:
Ik snap niet dat die eikels bij @home je een upload geven van 16kb\s.. is toch in verhouding met je download toch nix ?
vet vaag dus.. en als ze dat binnen 1 jaar niet verhogen , stap ik dus echt wel over naar BBned of cistron..
Wil rustig 300 pie permaand betalen voor 500 kb\s down en 100 kb\s up..
bah..
;)
Je kan er gewoon geen servers mee draaien, dat is uiteraard de belangrijkste reden. Daarnaast is 16 K/s genoeg om online te gamen (gebruikt ~1 a 2 K/s) en pagina's zo snel te openen dat het gelijk op je beeld staat. Wil je bestanden downloaden dan heb je die upload dus ook niet veel nodig. Ik zou mijn MXstream in ieder geval graag inruilen voor een @home abo'tje :).
Ben ik niet met je eens, ik heb zelf op m'n werk een vertegenwoordiger van Planet Internet gesproken, deze had het er zelf ook over. Het heeft te maken met concurrentie van andere breedband aanbieders...
Maar als het aan KPN ligt duurt dat nog wel een half jaar.
Dat bedoel ik dus, weer zoiets vaags ;).

Ik wil gewoon ff horen dat het 3x zo snel wordt (*droom*). Maar goed, kan voorlopig wel vooruit, al beter dan casema :r...

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 11:20 schreef SickBastard het volgende:

[..]

correctie..
Lol in je dromen ja. De max d/l van @home is 400KB/ps en dat is een uitzondering nog

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik hoorde hier op Lockdown van iemand een verhaal over Vdsl, de opvolger van Adsl, die vanaf oktober aangelegd zal gaan worden...
(ddarom is ADSL nu ook nergens meer nieuw verkrijgbaar (geen nieuwe centrales meer))..
Ik weet niet of het klopt?

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
hmm dat is interessant, ik ga ff naar zoeken..(heb adsl zelf al)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pinkeltje/speed.jpg
dat is toch echt meer dan 400kb/s :9

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2025

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Zoals jullie allemaal in dat grafiekje kunnen zien is de notatie
kB voor kilobytes
(en kb voor kilobits)
Het onderscheid in de kB en KB zit in de vertaling k=1000 K=1024
Dus als je puur van bits (kb/s)naar bytes wil (door heel simpel te delen door 8)
gewoon kB/s gebruiken...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 14:35 schreef Ares het volgende:
Ik hoorde hier op Lockdown van iemand een verhaal over Vdsl, de opvolger van Adsl, die vanaf oktober aangelegd zal gaan worden...
(ddarom is ADSL nu ook nergens meer nieuw verkrijgbaar (geen nieuwe centrales meer))..
VDSL bestaat al net zo lang als ADSL (in ieder geval relatief lang voor IT begrip) en heeft een even hoge upload als download, en die lag dacht ik op 6 mbps maximaal.

Maar dat vervangt ADSL voorlopig niet hoor. Misschien komen daar aanbieders voor, maar naast ADSL.

• d-Frag

d-Frag

74% completed

Op zondag 22 juli 2001 14:35 schreef Ares het volgende:
Om je maar meteen uit de droom te helpen, aDSL is nog bij lange na niet uitgerold door de verschillende xDSL leverende Telco's.
Sterker nog, we zitten nog redelijk aan het begin van het hele gebeuren.
Er zal nog een heleboel worden gebouwd/opgeleverd.
Naast aDSL zullen er zeker andere vormen aangeboden worden.
Om te beginnen zaken als sDSL (synchroon DSL).
Wat er daarna gaat gebeuren is nog een beetje koffidik kijken.
In ieder geval zie ik de komende jaren nog geen optical fibre varianten opduiken.
De kosten voor de aanleg van fibre to the home zijn domweg nog te hoog.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:18

Metzie

Nyaano !

Op zaterdag 21 juli 2001 15:41 schreef Frank83 het volgende:
Hallo allen,

Ik hoor en lees steeds vage geruchten op fora en zo dat MXStream sneller gaat worden. Hoorde zelfs 2x zo snel (dus basic wordt dan fast abo en fast abo nog sneller).

Maar in de search hier kon ik daar niets over vinden, dus dan zal het wel niet waar zijn, aangezien hier ongeveer alles wel staat ;). Of wordt er soms die nog duurdere abo's bedoelt die je sinds kort ook kan krijgen?

Weet iemand er misschien meer van?
KPN gaat ze pakketten niet veranderen.
Gelukkig is er wel BabyXL die voor F250 een snelheid aanbied van 2048down en 512up (kilobit)
Omgerekend 256kbyte down en 64kbyte up. Dat is om te :9~ :9~ :9~ Als het hier verkrijgbaar is ga ik het nemen denk ik.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 22:39 schreef Metzie het volgende:

[..]

KPN gaat ze pakketten niet veranderen.
Gelukkig is er wel BabyXL die voor F250 een snelheid aanbied van 2048down en 512up (kilobit)
Omgerekend 256kbyte down en 64kbyte up. Dat is om te :9~ :9~ :9~ Als het hier verkrijgbaar is ga ik het nemen denk ik.
pff 250 gulden is wel erg associaal ik w8 op bredband nog sneller up en downstream t zelfde en dan wel 1 mb/s downloaden >:) proefproject kenniswijk in 2001 zou t komen ben benieuwd

• d-Frag

d-Frag

74% completed

Op zondag 22 juli 2001 22:45 schreef mafiasven het volgende:

[..]

pff 250 gulden is wel erg associaal ik w8 op bredband nog sneller up en downstream t zelfde en dan wel 1 mb/s downloaden >:) proefproject kenniswijk in 2001 zou t komen ben benieuwd
Met een downloadlimiet van 1Gb per maand, nee das lekker.

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:18

Metzie

Nyaano !

Op zondag 22 juli 2001 22:45 schreef mafiasven het volgende:

[..]

BabyXl komt eind september naar mijn wijk in haarlem :9 Bredband duurt nog wel 5 jaar ofzo (en dan is het hopeloos verouderd)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• MartNL
  • Laatst online: 17-08 15:24

MartNL

Je mxstream word VEEL SNELLER Vanaf WOENSDAG 25-7-2001 word het basis en fast abbo 2 KEER zo snel!!! (alleen helaas de upload niet) :7

• Ramon
Op maandag 23 juli 2001 01:16 schreef MartNL het volgende:
Je mxstream word VEEL SNELLER Vanaf WOENSDAG 25-7-2001 word het basis en fast abbo 2 KEER zo snel!!! (alleen helaas de upload niet) :7
ja en hoe kom je daarbij?

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op maandag 23 juli 2001 01:16 schreef MartNL het volgende:
staat dat ergens? is dat officieel?

geloof er nix van namelijk

• MartNL

MartNL

IK hoorde dat op een vergadering van een paar kpn topmannen (albers en nagel).
Maar volgens mij gaan ze beginnen per stad eerst Groningen (want daar woon ik).
En daarna verder door het land en de operatie heet FLYHI en word als het goed is dinsdag aangekondigt. En duurt een paar weken! Eindlijk weer eens goed nieuws van de kpn . >:)

Verwijderd

Wat denken jullie van mijn upload en download mijn max download is 600 kb op een goede nerlandse server en vanaf amerika 420 kb

en mijn max upload naar amerika is 18 kb gemiddeld en 24 kb in nederland

heb @Home

• MartNL

MartNL

snak mode

Heel mooi ! hehe
Ik heb adsl fast en @home :7

• Ramon
Op maandag 23 juli 2001 01:36 schreef MartNL het volgende:
IK hoorde dat op een vergadering van een paar PTT topmannen (albers en nagel).
Maar volgens mij gaan ze beginnen per stad eerst Groningen (want daar woon ik).
En daarna verder door het land en de operatie heet FLYHI en word als het goed is dinsdag aangekondigt. En duurt een paar weken! Eindlijk weer eens goed nieuws van de PTT. >:)
ok... dan heb ik een paar vraagjes:
1. Wat is jou relatie met 'een paar PTT topmannen'?
2. Waarom ben jij de enige die dit weet?
3. Waarom noem je KPN PTT?
4. Waarom zouden ze in groningen beginnen? (is daar al ADSL eigenlijk?)

• MartNL

MartNL

Op maandag 23 juli 2001 01:43 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

ok... dan heb ik een paar vraagjes:
1. Wat is jou relatie met 'een paar PTT topmannen'?
GEEN
2. Waarom ben jij de enige die dit weet?
Er zijn er meer hoor.
3. Waarom noem je KPN PTT?
Niet meer
4. Waarom zouden ze in groningen beginnen? (is daar al ADSL eigenlijk?)
Ja daar is al ADSL

• zeef
  • Laatst online: 13-08 07:28
Whoo dat zou wel OK zijn. is de KPN misschien bang van concurrerende netwerken ?

Maareh eerst zien en dan geloven ;)

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:32

Rtificial

as fake as can be

Hmmmm, dit soort geruchten blijft meestal niet lang uit de pers, behalve dit keer dan. Ik geloof er geen z*k van...:Z

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

• Thunder
  • Niet online
Op maandag 23 juli 2001 01:38 schreef hans_20 het volgende:
Wat denken jullie van mijn upload en download mijn max download is 600 kb op een goede nerlandse server en vanaf amerika 420 kb

en mijn max upload naar amerika is 18 kb gemiddeld en 24 kb in nederland

heb @Home
Jammer dat ik dit wéér moet zeggen.
De max. download is 400KB en dat gebeurt zelden
De MAx. upload is 16KB en dat gebeurt regelamtig.
face it hoger gaat het niet :z

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 09:51 schreef Rtificial het volgende:
Hmmmm, dit soort geruchten blijft meestal niet lang uit de pers, behalve dit keer dan. Ik geloof er geen z*k van...:Z
Nee klopt, maar geloof je wel wat er in de pers komt dan??????

Als je de verschillende krantenkoppen op een dag bekijkt beweren ze stuk voor stuk wat anders, dus is ook lekker betrouwbaar.

• backupdevice
  • Laatst online: 16-08 17:45

backupdevice

No Risk , Full Push

Op maandag 23 juli 2001 10:58 schreef Thunder het volgende:

[..]

Jammer dat ik dit wéér moet zeggen.
De max. download is 400KB en dat gebeurt zelden
De MAx. upload is 16KB en dat gebeurt regelamtig.
face it hoger gaat het niet :z
wat nou :z, misschien gaat het bij jouw niet sneller, bij mij in iig wel ( d/l dan)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Verwijderd

Ik geloof niet alles wat in de media komt maar als iets niet eens in de media komt geloof ik al niet eens dat er een gerucht is.

Verwijderd

ik denk dat als het echt zo is dan zou KPN er wel dik reclame mee aan het maken zijn geweest en dat schijnen ze dus NIET te doen dus het zal wel dikke onzin zijn.
als er ook maar een stijging van 10 KByte zou zijn zou de KPN er denkik wel voor zorgen dat het groot op de voorpagina zou komen....

Verwijderd

Het gaat wel gebeuren, alleen niet op korte termijn. Je kan kiezen voor een hogere snelheid in een aantal gebieden of eerst zorgen voor een zo groot mogelijk beschikbaarheidsgebied. Uiteraard kiest KPN voor het laatste, om daarna pas de snelheid te verhogen.

• zeef
  • Laatst online: 13-08 07:28
Op zondag 22 juli 2001 21:24 schreef d-Frag het volgende:

[..]

Om je maar meteen uit de droom te helpen, aDSL is nog bij lange na niet uitgerold door de verschillende xDSL leverende Telco's.
Sterker nog, we zitten nog redelijk aan het begin van het hele gebeuren.
Er zal nog een heleboel worden gebouwd/opgeleverd.
Naast aDSL zullen er zeker andere vormen aangeboden worden.
Om te beginnen zaken als sDSL (synchroon DSL).
Wat er daarna gaat gebeuren is nog een beetje koffidik kijken.
In ieder geval zie ik de komende jaren nog geen optical fibre varianten opduiken.
De kosten voor de aanleg van fibre to the home zijn domweg nog te hoog.
In Leiden willen ze de woningen van studentenhuisvesting aan het universiteits glasvezel net koppelen. De grote panden en complexen direct op glasvezel en de kleinere huizen middels xDSL.

• d-Frag

d-Frag

74% completed

Op maandag 23 juli 2001 17:44 schreef zeef het volgende:

[..]

In Leiden willen ze de woningen van studentenhuisvesting aan het universiteits glasvezel net koppelen. De grote panden en complexen direct op glasvezel en de kleinere huizen middels xDSL.
Is niet bepaald FTTH, grote complexen worden wel vaker op glas aangesloten.

Verwijderd

Jullie laten je weer eens gruwelijk fokken...

Bij een vergadering van een paar PTT topmannen geweest... LOL... Gaat KPN de PTT inzetten voor de extra snelheid?

1. Je wilt iets downloaden
2. De ene helft down je zelf
3. De andere helft krijg je op cd-r thuisgestuurd...

ROFL

Die gast weet niet eens waar die het over heeft... MxStream? Neh, ik heb al een auto...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 23 juli 2001 21:49 schreef ---X2--- het volgende:
Jullie laten je weer eens gruwelijk fokken...

Bij een vergadering van een paar PTT topmannen geweest... LOL... Gaat KPN de PTT inzetten voor de extra snelheid?

1. Je wilt iets downloaden
2. De ene helft down je zelf
3. De andere helft krijg je op cd-r thuisgestuurd...

ROFL

Die gast weet niet eens waar die het over heeft... MxStream? Neh, ik heb al een auto...
Als dat zo was, betekent dat dat jij 8 keer zo snel wordt als de normale abbo's!!! >:) ;)

edit:

Oja voor degenen die deze opmerking niet snappen zie: [topic=160716]

:+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Kijk het gebeurd wel.....OOIT
Maar wanneer dat weet niemand.
Het gaat pas gebeuren als de concurrentie van andere providers (@Home, UPC, Casema, Cistron etc.) zodanig hoog is dat ze niet anders kunnen dan de snelheid te verhogen. Dit zit er wel aan te komen alleen wanneer! :?

Jongens niet te enthousiast worden door die andere opmerkingen, want jullie IQ ligt volgens mij wel wat hoger... >:)

• MartNL

MartNL

:O
Ik hoorde toevallig vandaag dat het niet door ging! :(

• Adarkar
  • Laatst online: 16-08 15:37
Op dinsdag 24 juli 2001 00:53 schreef MartNL het volgende:
leuke grap dit allemaal

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:32

Rtificial

as fake as can be

Nou, de grap was geweldig. Doe er maar een slotje op voordat nog meer mensen hier serieze vragen over gaan stellen...

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 24 juli 2001 00:53 schreef MartNL het volgende:
Jezus wat een bullshit... zucht ik word echt moe van dit soort types |:(

Niet dat ik die onzin geloofde, maar toch

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• MartNL

MartNL

TUURLIJK word maar moe van mij.
Ik word moe van deze domme vragen. Dus ik geef ze wat ze graag willen horen! Gezeur en gelul Hehe :+ Dit is toch gewoon een onzin topic. Dus ook onzin antwoorden.
Maar ik zal het echt nooit weer doen vriendjes allemaal?

• Thunder
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 01:04 schreef MartNL het volgende:
TUURLIJK word maar moe van mij.
Ik word moe van deze domme vragen. Dus ik geef ze wat ze graag willen horen! Gezeur en gelul Hehe :+ Dit is toch gewoon een onzin topic. Dus ook onzin antwoorden.
Maar ik zal het echt nooit weer doen vriendjes allemaal?
Hoezo is dit nou weer een onzin-topic dan?!
Er is iemand geweest die had gesproken met een planet-medewerker die zn klep niet dicht kon houden (als dat ook geen bs is te minste)
Maar als je niks nuttigs te zeggen hebt hou dan je klep plz.

• DjMark
  • Laatst online: 17-08 11:05
We moeten gewoon afwachten en hopen dat het sneller zal worden. Al die topics hier geloof ik toch niet. Eerst zien en dan geloven.

• MartNL

MartNL

Op woensdag 25 juli 2001 11:05 schreef Thunder het volgende:

[..]

Er is iemand geweest die had gesproken met een planet-medewerker die zn klep niet dicht kon houden (als dat ook geen bs is te minste)
Weet je waarom het onzin is het gebeurd toch niet. Dat weet je net zo goed als ik. Dus het is gewoon niet nodig om zo'n topic te openen. Die trouwens ook minimaal 1 keer per week langs komt fietsen. (weleens waar in verschillende vormen maar toch)

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 11:36 schreef MartNL het volgende:
Die trouwens ook minimaal 1 keer per week langs komt fietsen.
Idd, het story-gehalte van deze draad is me toch iets te hoog.
Dit is gewoon een gerucht, kom maar eens een keer terug als je bewijzen/concrete aanwijzingen hebt, en niet "iets gehoord" hebt :)

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 11:05 schreef Thunder het volgende:

[..]

Ik heb met die Planet mederwerker gesproken op mijn werk. Ook later met iemand van XS4All, beiden zeiden ze dat de snelheden binnenkort (maarja wat is binnenkort bij KPN ;) ) omhoog gaan. Dit heeft te maken met de concurrentie van andere breedband providers alos Cistron, UPC, @home etc. Het gebeurt dus wel alleen (2e keer) wanneer?

Jullie worden te snel te enthousiast en horen/lezen alleen hetgeen wat jullie willen horen/lezen. Gewoon rustig afw88en. Ik denk dat dit antwoord voldoende is en het topic wel gesloten kan worden... (8>

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Lijkt me duidelijk, thanks boys :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.