Toon posts:

Opzoek naar een 1440p Curved IPS Monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-06 17:18

Byron010

Black Mirror Society.

Topicstarter
Ik zoek een?
1440p (2K) Non-ultrawide curved monitor

Wat is je budget?
350

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films/Series te kijken, gaming & programmeren. Ik heb nu 2x 21" 1080p IPS en wil er dus 1 een upgrade geven.

Wat heb je zelf al gevonden?
Helaas niks, alleen alternatieven met een VA paneel wat ik dus niet wil. Of Ultrawides die gelijk 200.- duurder zijn

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn 1440p Curved IPS schermen uberhaupt beschikbaar als het geen ultradewide is?

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Monitoren vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder Harde Waren. Ik zal het topic daarheen verplaatsen, laat ik het aan de lokale crew daar over of ze het topic (wat eigen inzet mist) open laten.

CEA > CAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-06 08:51
Via de pricewatch zie ik wel IPS curved schermen, maar die beginnen vanaf 470 euro.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-06 17:18

Byron010

Black Mirror Society.

Topicstarter
JerX schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:42:
Via de pricewatch zie ik wel IPS curved schermen, maar die beginnen vanaf 470 euro.
Dat zijn allemaal ultrawide schermen, daarom de vraag gezien een standard 1440p IPS curved 0 resultaten oplevert in de pricewatch. Ik heb ook zelf gekeken op sites als mediamarkt, coolblue, en bol (voor het geval dat de pricewatch een product mist) maar kan er geen vinden.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:31
Dan kun je zelf de conclusie trekken volgens mij.. die zijn er dus niet..
Dus ofwel toch naar ultra wide (en ff doorsparen), ofwel ander paneel type. VA (inclusief varianten als MVA) en TN zijn er wel curved non-ultrawide.

Lijstje op Pricewatch

Z390 Aorus Pro | 9700k | Kraken X62 | 16Gb DDR4 3200cl14 | Msi RTX 2080 Duke OC | Rm650x

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee