Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• CAP-Team
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 21-06 20:50
Ik heb een Excel bestand met daarin per gebruiker (1500 records) de maandelijkse printkosten.
Nu moet ik per maand een mailing gaan maken waarin per kostenplaats (is ook een kolom in de spreadsheet) een overzicht van de gemaakte kosten.

Het lijkt me dat ik het in de richting van een mailmerge moet gaan doen, maar hoe krijg ik dan de gefilterde data uit dat Excel bestand in die mailing.

Ik weet hoe een mailmerge werkt, maar hoe krijg ik dan daarin een gefilterde tabel op basis van een record in de mailing.

Ik heb ook een draaitabel gemaakt en daar kan ik eenvoudig ophalen wat de kosten per kostenplaats en per persoon zijn.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S8 | XBOX One

• CAP-Team
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 21-06 20:50
Schopje :X

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S8 | XBOX One

• Lustucru
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

CAP-Team schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:25:

Ik weet hoe een mailmerge werkt, maar hoe krijg ik dan daarin een gefilterde tabel op basis van een record in de mailing.
Dus niet, want mailmerge ondersteunt gewoon filters.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Patrick_6369
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 19-06 19:34
Als aanvulling op de spijker op zijn kop die @Lustucru slaat: je moet je filters instellen in de software die de data uit Excel ophaalt (Word dus).

Hier zou een handtekening kunnen staan.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True