Vraag

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-06 15:40
Hallo allemaal,

Mijn vrouw en ik hebben besloten dat we graag een platenspeler willen. Helaas hebben wij er allebei geen ervaring mee en hebben we er ook totaal geen kennis van. Het is dus niet zo dat we een waardevolle collectie hebben die we weer eens van zolder gaan halen maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.

Wat belangrijk is dat de platenspeler in ieder geval een bluetooth zender aan boord heeft zodat we het geluid kunnen afspelen op onze soundbar die 5 meter verder staat. Uiteraard heb ik al aardig wat gegoogeld en ontdekt dat je in ieder geval weg moet blijven bij merken zoals GPO, Soundmaster en Ricatech. Het model wat we nu voor ogen hebben is de Teac TN-180BT.

Mijn vraag is of er mensen zijn die deze speler gebruiken en wat hun ervaring is. Ook ben ik benieuwd of dit merk wel goed is of dat ik het beter bij het rijtje hierboven kan zetten. Ook hoor ik graag of er betere alternatieven rond dit budget zijn (de teac kost € 200,-).

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Alle reacties

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09:39
De Teac is vrij basic, zo kun je er geen nieuw element in kwijt. Als je wat meer uitgeeft krijg je een behoorlijk betere kwaliteit en meer flexibiliteit, bijvoorbeeld met deze Project, mocht je later je soundbar vervangen voor een betere stereo of 5.1 set dan is deze Project bruikbaarder dan de Teac of nog goedkopere modellen.
Als je deze Project te prijzig vindt is de Audio Technica LP60 BT een goed alternatief voor de Teac, zie hier een review van het model zonder Bluetooth

[Voor 53% gewijzigd door martyw op 22-11-2018 16:14]

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-06 15:40
Ha martyw, bedankt voor je reactie! Zou jij voor de Audio Technica LP60 BT gaannipv dan teac?
Die project is inderdaad wat boven budget..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:14

JvS

Ik heb hem zelf ook

martyw schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:37:
De Teac is vrij basic, zo kun je er geen nieuw element in kwijt.
Deze snap ik even niet. Waarom zou je er geen nieuw element in kwijt kunnen?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09:39
JvS schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:58:
[...]

Deze snap ik even niet. Waarom zou je er geen nieuw element in kwijt kunnen?
Oops, mijn fout, specificaties niet goed gelezen :o , je kunt het element idd wel vervangen
Shifty47 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:31:
Ha martyw, bedankt voor je reactie! Zou jij voor de Audio Technica LP60 BT gaannipv dan teac?
Die project is inderdaad wat boven budget..
Ik heb met beiden geen ervaring, maar van de Audio Technica zijn on-line wel onafhankelijke recensies te vinden, van de Teac heb ik ze nog niet gezien, vandaar dat ik de Audio Technica voorstel

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zou natuurlijk ook kunnen opteren boor een losse BT zender, dat maakt je keuze een stuk breder. Zag bij bol een Denon platenspeler voor 80 euro. Das beslist geen rotzooi (ok, ook geen high end maar wel way better dan Ricatech en consorten). Hang je daar een losse BT zender aan en gaan. Hou jenog budget over voor een ander element als je dat zou willen ook.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee