Toon posts:

AK73 Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

ik heb vanmiddag een wonder meegemaakt, ik duwde op mijn t-bird 1ghz@1.1ghz (110x10) een sblive! player na een geheuge upgrade terug op het mobo en opens begint mijn AK73pro te zeike (toen ik dat ding aanzette) dat de CPU een probleem heeft :? nou ja, ik ff mijn 1ghz t-bird vervangen met een andere (1,2ghz exemplaar) en nog steeds blijft dat ding zeiken. Dus ik weer de 1ghz terug en haal die geluidskaart eruit en alles werkt weer perfect. Na lang proberen kwam ik tot deze conclusie: als je de geen stereo pluggie in je sblive! line-out hebt zitte start hij zonder problemen, duw je echter een plugje erin dan boot ie niet meer, nu vragen jullie je af waarom ik dit bij het mobo forumpie post: als k de sblive kaart op een ander mobo duw start ie gewoon op, zelfs met stereo plug,

/me staat voor een raatsel

weet iemand wat er aan de hand is met dit mobo (probleem is al opgelost door de speaker connecter er pas in te duwen als het systeem al helemaal geboot is en het systeem staat gemiddeld 2 weken achter elkaar non-stop aan dus zoveel last heb k er nie van)

het probleem ontstond na een geheugen upgrade van 1x128mb m-tech naar 2x128mb m-tech :)

Hier ff wat details:
1ghz t-bird@ 1.1ghz (10x110)
256mb m-tech SD-RAM@133mhz
Aopen AK73pro
Geforce II MX (Hercules, 32mb, AGP)
Matrox Millenium geval uit de middeleeuwen (8mb, PCI)
Nieuwste BIOS
2x 10 gig Samsung hd

als jullie nog iets moeten weten moet je het gewoon vragen

alvast bedankt

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Hmmm... is je pc ge-aard? Zou namelijk een probleem kunnen zijn als of je stereo of je pc niet ge-aard is, door het spannings verschil zouden er wel es problemen kunnen komen....

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 juli 2001 23:46 schreef BrZ het volgende:
Hmmm... is je pc ge-aard? Zou namelijk een probleem kunnen zijn als of je stereo of je pc niet ge-aard is, door het spannings verschil zouden er wel es problemen kunnen komen....
tnxs dude, ik heb het ding ff geard (inclusief de rest van de studio :7 ) en er zijn geen probleme meer