Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Online bestelde iPhone XS binnen 14 dagen retour sturen

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

Vraag

• WickedRR83
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 26-05 22:46
Wel nu, van een 7 naar een XS gegaan (online bij de Apple Store besteld), echter na een week al gewend geraakt aan het grotere formaat, en met m'n grote handen vind ik een XS Max dan ook al geen probleem meer en wil ik hem omruilen (of na restitutie een Max bestellen, whatever suits them best). Nu zijn we bijna 2 weken verder, en mag ik hem nog retour sturen; Wat verwacht Apple? Het prachtapparaat is een weekje gebruikt (die "schermfolie" die erop zit als je hem uit de doos haalt, is er natuurlijk af), en is dus niet meer hagelnieuw.
Wordt dit geaccepteerd? Heeft iemand hier ervaring mee?

Alle reacties

• Stoelpoot
  • Registratie: september 2012
  • Niet online
Volgens de WKOA moeten ze dit iig gewoon accepteren. Echter heb ik geen idee of de Apple Store een Nederlandse shop is of dat je 'm hebt geïmporteerd, dus dat is in dit geval relevant.

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Modbreak:Ik mis hier toch echt eigen inzet. Vragen naar ervaringen is namelijk niet de bedoeling op Tweakers. Via Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie kan je al veel vinden over de WKOA.

Verder kan je natuurlijk ook Apple nog contacteren met je vraag en zien wat zij als antwoord hierop hebben.

Gezien ik hier verder geen discussiewaarde inzie, gaat dit topic op slot.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True