Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• besim078
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 23-11-2018
Nou we weten allemaal wel dat studiefinanciering vrijdag aankomt op vrijdag.
Maar aangezien ik het geld hard nodig heb ( voor te shoppen in het outlet) ga ik toch nog eens een topic openen over hoelaat stufie binnenkomt. Staan jammer genoeg geen tijden bij. Maar miss dat iemand kort daarvoor in een supermarkt betaald heeft ? en kort daarna nog eens? dan zie ik tenminste tussen welke tijd.

Gr. Stufiestrijder

• Roozzz
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 08:52

Roozzz

Plus ultra

Of je opent je rekeningoverzicht?

• JeroenFM
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:49
besim078 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:11:
Nou we weten allemaal wel dat studiefinanciering vrijdag aankomt op vrijdag.
Maar aangezien ik het geld hard nodig heb ( voor te shoppen in het outlet) ga ik toch nog eens een topic openen over hoelaat stufie binnenkomt. Staan jammer genoeg geen tijden bij. Maar miss dat iemand kort daarvoor in een supermarkt betaald heeft ? en kort daarna nog eens? dan zie ik tenminste tussen welke tijd.

Gr. Stufiestrijder
Misschien zeg ik nu iets doms, maar studiefinanciering is toch bedoeld voor je studie en gerelateerde zaken (studiematerialen, huur van je studentenkamer, dat soort dingen)?

• greb
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 03-01 14:11
Kom nou zeg.. Hoe laat het binnenkomt is verschillend. Meestal is het voor 12.00 uur binnen... Maar hier een topic voor openen lijkt me een beetje vreemd..

En het geld heb je niet hard nodig voor shoppen maar voor je studie e.d.

[Voor 19% gewijzigd door greb op 22-11-2018 10:16]

• Mr.D78
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 16-06 18:13
Shoppen met creditcard?

• XiaomiGlobal
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 23-03-2020
Stjonge jongen, schaam jij je niet een beetje? Studiefinanciering is niet bedoeld zodat jij lekker kunt gaan shoppen, maar zodat je lekker je studie kunt financieren.

Het bijgehouden verbruik van mijn zuinige Thaise Suzuki Celerio

• Bezulba
  • Registratie: november 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

JeroenFM schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:15:
[...]

Misschien zeg ik nu iets doms, maar studiefinanciering is toch bedoeld voor je studie en gerelateerde zaken (studiematerialen, huur van je studentenkamer, dat soort dingen)?
Het zijn geen food stamps.. je mag er lekker zelf mee doen wat je wilt.

En de moraalridders die nu allemaal jouw opmerking upvoten; die hebben stuk voor stuk boter op hun hoofd want ik durf te wedden dat die ook allemaal een extra biertje kochten zodra de stufi gestort was.

blup

• finlaydag33k
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 05-05 01:11
Ik vraag me af waar de "studie" in "studiefinanciering" voor staat...
Als het voor je black friday "needs" was had het wel "blackfridayfinanciering" geheten...

Nja, tenzij je je dingen gaat scoren voor je studie that is.

Anyways, back on topic, je kan gewoon je rekening overzicht in de gaten houden op je mobiel (als je de app hebt that is).
Sommige banken geven je ook alerts als je geld binnen is (bij Rabobank heeft dit Rabo Alerts), wellicht dat je hier eens naar kan kijken?

• Farabi
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
iedereen trapt erin :F

• HyperTrophy
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
of gewoon geld opzij zetten voor zulke dingen. Volgend jaar is er weer black Friday, waarschijnlijk hetzelfde weekend ;)

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 09:26
Je kan toch bij je vorige storting zien hoe laat het er ongeveer was :D Tevens een stomme vraag wat mij betreft en een teken dat de Studiefinanciering aan een nieuwe structuur nodig is.

⛔Trackers of betalen...⛔

• com2,1ghz
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 09:36
Precies. Als je naar school gaat dan heb je geen recht op je basisbehoefte en zeker niet op levensgenot. Alles moet besteed worden aan school.

:')

• Metaalhoofd
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 16-06 19:28
subsidies zijn gewoon geschuif met potjes, het is aan de ontvanger hoe hij het besteedt ook al is het voor een bepaald doel gegeven.

Als de overheid niet al mijn brandstof accijnzen, MRB en BPM gebruikt ten behoeve van het wegennetwerk, waarom zou TS dan niet al zijn stufi mogen besteden aan andere zaken dan zijn studie? Uiteindelijk gebruikt hij misschien wel zijn zorgtoeslag om zijn studie te betalen en zijn bijbaantje om zijn zorgkosten te betalen.

Ik ontvang zelf mijn zorgtoeslag halverwege de maand, maar aan het eind van de maand wordt pas mijn ziektekostenpremie afgeschreven. In de tussentijd is mijn saldo wel richting 0 geweest, omdat ik boodschappen moest doen en tegen de tijd dat ziektenkostenpremie wordt afgeschreven heb ik mijn inkomsten uit werk weer binnen.

[Voor 28% gewijzigd door Metaalhoofd op 22-11-2018 10:28]

Star Citizen Referral Code

• eric.1
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 23:55
besim078 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:11:
Maar miss dat iemand kort daarvoor in een supermarkt betaald heeft ? en kort daarna nog eens? dan zie ik tenminste tussen welke tijd.
???

Je kan toch zelf een paar maanden terug kijken? Staan volgens mij gewoon tijden bij.

Maarem als je afhankelijk bent van de stufie om iets aan te kunnen schaffen, dan moet je wellicht nig een keer nadenken of dat zo handig is.

• i7x
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22-05 22:30

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

OP wil vast gewoon een hele berg studieboeken kopen met Black Friday korting.

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 09:06

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Juist ja.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True