Vraag

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-02 20:10

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Topicstarter
Ik zoek een?
Nieuwe TV!
Minstens 55", voorkeur naar 60-65"
Huidige TV is een 10 jaar oud LED-tvje van Samsung, en veel te klein voor de nieuwe, vrij grote, woonkamer

Wat is je budget?
1000-1200 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk kijken van films en series, misschien the occasional party game (Jackbox Game, Switch, etc)

Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Philips 65PUS6503 Zwart
pricewatch: LG 65UK6470PLC Zwart
pricewatch: Sony KD-60XF8305 Zwart
pricewatch: Sony KD-55XF9005 Zwart

Welke vragen heb je hier nog over?
Oorspronkelijk was ik van plan om te wachten tot Maart-April, en dan de LG OLED55C7V te halen na een eerder advies-topic hier op tweakers (mijn dank voor de deelnemers daar)..
Ik weet dat iedereen hier gek op OLED is, en het in veel opzichten sowieso beter is.

Echter nu met de enorme Black friday kortingen kwam ik dus de Sony KD-60XF8305 tegen.
En het grotere scherm, de geldbesparing en het feit dat hij in kwaliteit (volgens Rtings) nog best goede kwaliteit is laat mij toch twijfelen om nu voor deze deal te gaan, geld te besparen, en nog steeds een degelijke en grotere TV te hebben.

De XF9005 is een serieuze contender momenteel. Met de cashback actie kost hij 995 netto

De overige Phillips en LG kwam ik na wat zoeken nog hier op Tweakers tegen, echter geen Rtings review.

Momenteel zegt mijn gut-feeling om voor de Sony te gaan (of wachten en hopen dat de LG in maart/april rond de 1200-1300 komt).

Meningen?

[Voor 11% gewijzigd door Darkfreak op 22-11-2018 11:54]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Alle reacties

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:29
Op dit moment kun je de de LG 55c8 oled krijgen voor 1550. Hier krijg je 30p cashback op waarmee je uitkomt op 1250. Het is iets boven je budget maar 50 euro meer lijkt mij het wel waard.

9900k, RTX 3090, 32GB DDR4, psn: marcievg

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Topicstarter
Marcievg schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:06:
Op dit moment kun je de de LG 55c8 oled krijgen voor 1550. Hier krijg je 30p cashback op waarmee je uitkomt op 1250. Het is iets boven je budget maar 50 euro meer lijkt mij het wel waard.
Helaas heb ik niet de financiële ruimte om nu 1550 neer te leggen :P

1000 is haalbaar.
1200 is REALLY stretching it.
1500 is niet te doen.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Darkfreak schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:10:
[...]

1000 is haalbaar.
1500 is niet te doen.
Ik neem aan dat je weer 10 jaar met een nieuwe tv wilt doen?
Dan zou ik echt nog even doorsparen als ik jou was.
Voor 1500 is ie verkrijgbaar (2 jaar garantie), min dan 300 euro cashback. Die krijg je met een week of 2-3 terug (zie topic) .
Dan kom je uit op 1200.

[Voor 7% gewijzigd door EWK op 22-11-2018 11:21]

Hoi!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Darkfreak schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:10:
[...]

1000 is haalbaar.
1500 is niet te doen.
Je vindt tv's met een prijsverschil van 100% maar een paar honderd euro meer is 'niet te doen'? Klinkt als een overhaaste beslissing met eigenlijk te weinig budget. Spaar even door zodat het niet zo krap hoeft allemaal en koop over een paar maanden in de volgende sale met enorme kortingen een goede tv waar je écht tevreden mee bent. :)

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Topicstarter
Aikon schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:40:
[...]

Je vindt tv's met een prijsverschil van 100% maar een paar honderd euro meer is 'niet te doen'? Klinkt als een overhaaste beslissing met eigenlijk te weinig budget. Spaar even door zodat het niet zo krap hoeft allemaal en koop over een paar maanden in de volgende sale met enorme kortingen een goede tv waar je écht tevreden mee bent. :)
Die goedkope modellen kwam ik enkel tegen toen ik naar overige 60+ inch modellen keek.
Ik kon echter niets vinden over de daadwerkelijke kwaliteit/ervaringen erover en had ze ertussen gezet voor het geval hier een tweaker tussen zat die deze modellen kent (voor de kleine kans dat er een goed budgetmodel tussen zit).

De persoonlijke voorkeur en initiële twijfel ligt momenteel op de Sony modellen.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik zou toch voor een OLED gaan :P

Sowieso: tot dusver is er niet een echte dikke OLED aanbieding geweest. Regelmatig komen er OLED-deals van de 55"-modellen langs voor ~1250, het lijkt erop dat er nog niks echt daaronder valt op BF.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Topicstarter
Ik had toch wat meer op mijn spaarrekening dan ik dacht (Het nadeel van twee spaarrekeningen handhaven) 8)7 .

Contact met FOKA gehad, en de OLED55C8 voor €1449 gekregen.
Daar dan inderdaad de cashback van 300 af komt uit op een mooie €1149 netto voor een 55" OLED TV.

Ik denk dat ik weet wat het wordt :o

Uiteindelijk geen 60" of groter, maar daarvoor wel een OLED die, voor zover ik kan zien hier en elders, toch als een van de besten in zijn prijs en afmeting gezien wordt :+

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Topicstarter
<KNIP> Verkeerdee topic

[Voor 97% gewijzigd door Darkfreak op 22-11-2018 13:37]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee