Toon posts:

OneNote tabel problemen

Pagina: 1
Acties:

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:38
Ik heb sinds een paar dagen serieus problemen met het editeren van tabellen in OneNote. Vooral het klikken in cellen gedraagt zich enorm bizar. Soms komt je cursor in een andere cel, soms selecteert hij een hoop cellen rond de cel die je aanklikt, en soms gaat hij zelfs gewoonweg een stuk tekst verplaatsen door het aanklikken.

Ik dacht ook eerst dat het mijn tabel of notebook was die corrupt geworden is, maar ik een andere notebook, met een nieuwe tabel heb ik direct dit probleem.

Zijn er nog mensen die dit probleem herkennen ?

EDIT: ik denk er ineens aan dat W10 ook een gratis OneNote app heeft. Dus ik check daar eens mee, en die doet het wel prima. Het probleem lijkt dus specifiek voor de desktop Office applicatie. Dit is dan overigens nog OneNote 2013. Hoedanook is daarmee mijn probleem wel grotendeels verholpen, al ben ik nog altijd wel benieuwd of er nog mensen hetzelfde issue hebben.

[Voor 25% gewijzigd door Twixie op 22-11-2018 08:42]

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:38
Bizar genoeg probleem nu helemaal opgelost. Na wat edits in OneNote app, keerde ik even terug naar OneNote 2013 voor wat edits die ik niet direct vond hoe ze te doen in de app. Tot mijn verbazing merk ik nu dat het editeren van tabellen wel terug normaal functioneert.

Probleem dus opgelost.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee