Toon posts:

Verbinding muis - probleem met moederbord?

Pagina: 1
Acties:

• Distael
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-12-2022
Een paar maanden geleden heeft mijn voeding het begeven. Sindsdien heb ik nog regelmatig dat mijn muis loskoppelt en direct weer verbind...heel irritant als je bezig bent met een spel of fijn werk met foto's. Hij doet dit met verschillende muizen en op verschillende poorten. Nu vermoed ik dat er op mijn moederbord gewoon iets niet lekker meer zit.

Voordat ik mijn moederbord ga vervangen graag eerst jullie mening....moederbord of toch iets anders?

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-01 15:11
Muis via USB, PS/2 of via Bluetooth?

PSN: plexforce (ps4)

• Distael
Via USB, op de achterkant, voorkant, USB 2.0 of 3.0 maakt niet uit. Hij blijft loskoppelen en verbinden?

• WeHoDo
Zijn je drivers van je moederbord up-to-date?
Werkt het wel met een Linux live cd?

[Voor 29% gewijzigd door WeHoDo op 21-11-2018 21:32]

• Distael
Ja, die zijn helemaal volgens Gigabyte App center

• WeHoDo
Probeer eens een live cd van Linux en kijk of het daar ook zo is.
Zoniet, is het wellicht je installatie van Windows.

• Distael
Eh...ik heb 0 ervaring met Linux? maar ik zal een poging wagen :)

• WeHoDo
Of je als je nog een oude schijf hebt liggen, hierop even Windows installeren om te testen.
Je huidige schijf dan even ontkoppelen.

• Distael
Ok, Linux draait vanaf DVD.....lijkt wel gewoon een beetje op Windows. Ben nu zo'n 10 minuten op internet aan het klikken maar de muis koppelt nu inderdaad niet los. Blijkbaar toch Windows. Top idee @WeHoDo !

Hoe krijg ik het in Windows nu weer goed werkend?

• WeHoDo
Je documenten backuppen en je Windows USB of DVD erin en dan opnieuw installeren.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee