Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• RaJitsu
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23-06 14:20
Ik heb hier een Philips 349X7 binnengekregen. Als ik in bepaalde kleuren een groot vlak weergeef, zie ik het volgende:

De bovenzijde is donkerder en daar onder van die andere vormen en gewoon geen consistentie. Ik heb dit op geen van mijn andere monitoren.

Geen idee waar het aan ligt. Bij lichtere kleuren zie ik het niet. Bij bepaalde donkere kleuren wel.
Iemand die weet wat het precies is? Is het een defect? Productiefout?

B.S.U.R.

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Backlight bleed is denk ik wat je ziet.

• RaJitsu
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23-06 14:20
Anoniem: 320788 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 19:28:
Backlight bleed is denk ik wat je ziet.
Maar zo erg? Van die wolken, zoals bij LCD-televisies wel eens het geval is, ok. Maar zoals dit... En dat het zo merk maar is bij normaal typen gebruik....

B.S.U.R.

• -36-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22-06 10:41

-36-

Trust me. I'm an amateur

Ziet eruit als een karige local dimming feature of andere kunstmatige contrast/beeldverbeteringsoptie. Je zou kunnen kijken of het probleem zich ook voordoet als die allemaal uit staan

[Voor 82% gewijzigd door -36- op 21-11-2018 20:11]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True