Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• GoproHero6
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 15-01 22:20
Hallo, ik wil een Wake-Up lights kopen. Ik twijfel tussen de HF3532/01 en HF3650/01. Weet iemand wat het verschil is tussen de twee qua werking. Werkt de HF3650/01 beter door de andere vorm? En heeft de HF3650/01 een 'betere' lichtkwaliteit en kleurspectrum?
Heeft iemand ervaring met de twee?

GoproHero6 wijzigde deze reactie 21-11-2018 19:15 (6%)

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:25
Persoonlijk denk ik dat het redelijk 1 pot nat is. Ik heb zelf de HF3520 en heb daar ook een review over geschreven. De HF3532 zal vermoedelijk een luxer/opvolgend model zijn. Grootste verschil (tov de 3520) is 7 wekgeluiden tov 5 en de mogelijkheid een telefoon op te laden (vermoedelijk via usb) wat dus een stekker scheelt, maar of dat quickcharge is, betwijfel ik.

De somneo lijkt weer een luxere serie (anders vormgegeven en andere naam). Ik vermoed dat deze een mooiere kleurweergave heeft, maar dat kan ook suggestie zijn. In de basis zal het hetzelfde werken. Ook deze heeft de mogelijkheid een telefoon op te laden en heeft als extra een AUX ingang. De website van philips is verder wat karig met zijn informatie.

Als budget een factor is, zou ik voor de 3532 gaan, of wellicht de 3520 (hoewel die laatste iig matige geluidskwaliteit wekgeluiden heeft, ik weet niet hoe dat bij die andere twee zit). Speelt budget geen rol, dan is ook nog de meest luxe versie te overwegen, de HF3672.

Ongeacht welke versie je kiest, zal de werking ervan hetzelfde zijn. In mijn geval heeft het een groot verschil gebracht in de manier van wakker worden. Ik zou niet meer zonder willen.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True