Toon posts:

Gaming pc max 1100 Euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Spacehollander
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-12-2018
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Gamen. Vermintide, Total War, XCOM etc

Welke resoluties moet je systeem aankunnen?
1080p, hoger mag ook, maar moet niet.

Wat mag het systeem gaan kosten?
1100 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een beeldscherm.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
de hardware die ik bij elkaar gezocht heb.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee. Qualiteit is belangerijker dan merk naam.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet echt, het hoeft er niet flashy uit te zien of zo, omdat prestatie belangerijker is voor mij, dan de looks.
Prijs/ qualiteit is wel belangerijk.

Hoi,
ik zou binnen kort graag voor het eerst een game pc in elkaar willen zetten,
maar eerlijk gezegd heb ik helemaal geen verstand hier van.
Ik ben al een tijdje bezig om hardware samen te stellen,
en heb nu een lijst samengesteld waarvan ik denk dat het wel zou kunnen werken.
Het maximale budget is ongeveer 1100 euro, dus als het een paar euro duurder is, is dat okay.
Mijn vragen zijn nu eigenlijk heel simpel,
Werken deze componenten goed samen?
Heb ik iets over het hoofd gezien?
(zoals misschien zwaardere voeding, of andere hardware die goedkoper is/ beter werkt)
Is de case die ik uitgekozen heb goed, en passen mijn spullen daar in? (z.a. het moederbord etc)
Kan ik met deze set up spellen zoals Warhammer; Vermintide 2 en Total war; Warhammer 2 spelen,
op hoge settings met 60fps?
iedere opmerking, of tips, zijn welkom.
Groetjes

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed€ 212,35€ 212,35
1Gigabyte GA-AX370-Gaming K3€ 115,-€ 115,-
1Gigabyte Radeon RX 580 GAMING 8GB€ 245,-€ 245,-
1WD Blue WD40EZRZ, 4TB€ 99,90€ 99,90
1Cooler Master MasterBox Lite 5€ 44,90€ 44,90
1Cooler Master MasterSet MS120 (Qwerty US)€ 54,95€ 54,95
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 142,90€ 142,90
1Corsair RM550x Zwart€ 89,50€ 89,50
1Kingston A400 960GB€ 131,50€ 131,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.136,-

Alle reacties

• TechnoNoob
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-01 15:19

TechnoNoob

I'm just a noob.

Op welk resolutie en framerate wil je gamen?

En ik zou je moederbord vervangen door bijvoorbeeld de pricewatch: ASRock B450M Pro4.

i5-8600K / Asus ROG Strix Z370-F GAMING / Nvidia Founders Edition GTX 1070 Ti / Corsair Vengeance 16 GB 3000 Mhz / Samsung 850 PRO 500 GB / WD Black 2 TB / Intel Optane 16 GB / Seagate Focus Gold 550 Watt / Phanteks P400S RED

• Spacehollander
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-12-2018
TechnoNoob schreef op woensdag 21 november 2018 @ 19:47:
Op welk resolutie en framerate wil je gamen?

En ik zou je moederbord vervangen door bijvoorbeeld de pricewatch: ASRock B450M Pro4.
1080p of hoger is goed, en 60fps natuurlijk.

Ik zal dat moederbord eens bekijken.

• TechnoNoob
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-01 15:19

TechnoNoob

I'm just a noob.

Daarnaast zou ik je voeding vervangen door de 2018 versie van dezelfde voeding pricewatch: Corsair RM550x (2018), en je SSD door de pricewatch: Crucial MX500 2,5" 1TB.

i5-8600K / Asus ROG Strix Z370-F GAMING / Nvidia Founders Edition GTX 1070 Ti / Corsair Vengeance 16 GB 3000 Mhz / Samsung 850 PRO 500 GB / WD Black 2 TB / Intel Optane 16 GB / Seagate Focus Gold 550 Watt / Phanteks P400S RED

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee