Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Chromebook met Full HD scherm.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jaihel
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 24-06 19:05
Wat ga je met je laptop doen?
Chromebook zal alleen voor huis tuin en keuken gebruik zijn.

Wat is je budget?
Max 300 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, alleen op vakantie. Zal hem wel regelmatig op schoot hebben.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het merk chromebook maakt mij niet uit. Ik heb nu een Toshiba chromebook maar die is alweer een aantal jaar oud en heeft geen Full HD scherm.

Ik zoek dus een chromebook met een Full HD scherm en IPS panel. Ik hoef niet perse een convertible te hebben of een chromebook met touchscreen.

Op dit moment is de Acer Chromebook 14 CB3-431-C5K7 beschikbaar voor 219 euro bij Coolblue.
Ik weet niet hoelang deze aanbieding er nog is, vanmorgen was de chromebook nog 299.

Weet niet of dat de prijs nog scherper gaat worden met Black Friday.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True