Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gigabyte GTX 1080 windforce OC 47% (!) gezakt in prijs!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Rene44
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 05-04 10:01
Damn!

pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1080 WINDFORCE OC 8G

Ik ben er niet voor in de markt, maar ik neem aan dat er velen wel van dit aanbod gebruik willen maken.

Geeft ook even aan wat kennelijk de winstmarges zijn van dit soort apparatuur.

EDIT: Zoals Dune al aangaf blijkt het een fout van Azerty te zijn, en is het aanbod ingetrokken cq aangepast. Draadje mag op slot.

[Voor 16% gewijzigd door Rene44 op 21-11-2018 17:50]

Alle reacties

• _Dune_
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 12-06 17:58

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Maar op het moment bij Azerty niet leverbaar. :) Ik vermoed een prijs foutje.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 11-06 14:46

iCore

Dat is mijn uitspraak.

Azerty: Niet leverbaar

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

• Rene44
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 05-04 10:01
_Dune_ schreef op woensdag 21 november 2018 @ 17:12:
Maar op het moment bij Azerty niet leverbaar. :) Ik vermoed een prijs foutje.
Phoe, dat mag ik hopen voor ze. Vind ik met Black Friday in het achterhoofd geen beste reclame voor Azerty.

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 12-06 22:44
Lijkt idd een foutje. Wel jammer.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True