Ik ben op zoek naar een hub waarmee ik gemakkelijk mijn huidige toetsenbord, muis en scherm van mijn eigen desktop PC op mijn werk laptop kan gebruiken zonder steeds onder mijn bureau te kruipen. De laptop is een HP Elitebook x360 1030 G2. Deze heeft 1x USB-C, 2x USB, 1x HDMI.
Op het moment switch ik op mijn scherm naar een 2e HDMI aansluiting, gebruik een aparte muis en haal mijn toetsenbord uit een USB verlengkabel die op mijn bureau ligt om snel de laptop aan te sluiten.
Het handigste lijkt mij een hub die ik zowel op mijn PC als laptop kan aansluiten waarmee keyboard, muis en scherm worden aangesloten, maar die lijken er niet te zijn.
Of zit ik in een tunnelvisie en mis ik een makkelijke andere oplossing?
Op het moment switch ik op mijn scherm naar een 2e HDMI aansluiting, gebruik een aparte muis en haal mijn toetsenbord uit een USB verlengkabel die op mijn bureau ligt om snel de laptop aan te sluiten.
Het handigste lijkt mij een hub die ik zowel op mijn PC als laptop kan aansluiten waarmee keyboard, muis en scherm worden aangesloten, maar die lijken er niet te zijn.
Of zit ik in een tunnelvisie en mis ik een makkelijke andere oplossing?