Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hub voor laptop en desktop.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MuddyMagical
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:03
Ik ben op zoek naar een hub waarmee ik gemakkelijk mijn huidige toetsenbord, muis en scherm van mijn eigen desktop PC op mijn werk laptop kan gebruiken zonder steeds onder mijn bureau te kruipen. De laptop is een HP Elitebook x360 1030 G2. Deze heeft 1x USB-C, 2x USB, 1x HDMI.

Op het moment switch ik op mijn scherm naar een 2e HDMI aansluiting, gebruik een aparte muis en haal mijn toetsenbord uit een USB verlengkabel die op mijn bureau ligt om snel de laptop aan te sluiten.

Het handigste lijkt mij een hub die ik zowel op mijn PC als laptop kan aansluiten waarmee keyboard, muis en scherm worden aangesloten, maar die lijken er niet te zijn.

Of zit ik in een tunnelvisie en mis ik een makkelijke andere oplossing?

404 error.

Alle reacties

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 06-06 11:04
Wat je kan gebruiken is Input Director (https://www.inputdirector.com/)

Een klant van mij gebruikt dit ook om zijn laptop en werk PC te bedienen met zelfde toetsenbord en muis.
Werkt heel goed en hoop instellingen om het aan te passen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True