Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Panasonic Plasma vervangen door Oled rond de €1.000

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dj_jari
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 09-06 15:50
Ik zoek een?
Een nieuwe televisie ter vervanging van mijn Panasonic plasma tv. Deze heb ik ooit op aanraden van dit forum gekocht, en ik ben er nooit ontevreden over geweest, in vergelijking tot andere televisies nog steeds een goede televisie, echter sinds een paar dagen zit er een rode streep over het beeldscherm. Met black friday voor de boeg toch maar gelijk op zoek naar een nieuwe televisie, aangezien dat behoorlijk kan schelen. Ik zou nu graag een model van rond de 55 inch willen. Hij komt te hangen in een vrij lichte kamer van 6x6 meter, waar we op zo'n 3 meter van de televisie zitten. Er komt geen direct zonlicht op de televisie.

Wat is je budget?
Rond de € 1.000,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tv te kijken, Netflix/Youtube en af en toe gamen. Wij kijken vooral veel films en series via Netflix/Ziggo

Wat heb je zelf al gevonden?
Merkvoorkeur heb ik niet op het gebied van tv's. Ik lees dat de LG C8 erg goed uit de testen naar voren komt, echter deze is boven mijn budget. Is de C7 dan een goede vervanger, of kan ik beter naar Led kijken?

- Sony KD-55XE9005
- Samsung QE55Q8F
- LG OLED55C7V

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe goed is een C7 wanneer je vanaf de zijkant kijkt?
Mis ik nog andere punten om op te letten? Welke model biedt het meeste bang voor buck?

Alle reacties

• SayWhatAgain!
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22-06 09:45

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Als je een OLED wil, zoals je in de titel suggereert, dan is de C7 je enige optie uit je lijstje. En dat is zeker een zeer goede TV. Maar ga niet af op mijn oordeel af (biased, ik heb hem zelf), lees reviews. Een voordeel van OLED is juist dat de kijkhoeken goed zijn.

• dj_jari
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 09-06 15:50
Bedankt, uiteindelijk toch voor een C8 gegaan met dank aan de info uit het prijstopic. Heb hem voor € 1.449 kunnen krijgen waarna er nog € 300 cashback vanaf gaat. Blij mee.

• Snowfever
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 22-11-2019
Zit nu met hetzelfde probleem, mijn Panasonic Plasma heeft de blikseminslag niet overleefd van de week. klopt het dat je nu een LG Oled55C8PLA hebt aangeschaft? Hoe bevalt deze? Die 300 cashback op de al scherpe prijs van 1.449 is wel erg lekker.

• DaMarcus
  • Registratie: juli 2005
  • Nu online

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica