Toon posts:

Gaming PC voor: CSGO, Fortnite en BF4

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• THOOSJE2005
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 17-05-2019
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is voor een vriend. Zelf heb ik ook al wat PC's samengesteld maar ik wou advies van jullie. De PC is vooral bedoeld voor Fortnite, Battlefield 4 en CSGO.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum is ongeveer 800. Eventueel iets meer. Er moet geen scherm, toetsen bord en muis in de prijs zitten.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk minimum een 1060 6GB nodig te hebben. Ook 1 TB HDD + een opstart ssd.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de CPU maakt het niet uit. Voor de GPU liefst NIVIDIA

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Meer focussen op de componenten. Daarna op uiterlijk. RGB mag maar is niet nodig. Liefst wel een deftige case.

Ga je overklokken?
Nee.

Wat verwacht je van ons?[i]
Een PC die de alle games van nu aankan. Hij moet liefst ook binnen het budget blijven.

Specs:

AMD Ryzen 3 2200G 3.5GHz Quad-Core
B450 I AORUS PRO
Corsair Vengeance 8GB RED
Phanteks Enthoo EVOLV ITX
Corsair RM650x 80+ Gold
Aigo Ring RGB LED Case Fan (6)
Seagate 1 tb
EVGA GeForce GTX 1050 TI SC
Windows 10 PRO
Kingston 120 gb ssd

[Voor 11% gewijzigd door THOOSJE2005 op 21-11-2018 14:54]

Alle reacties

• jgreven
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-01-2021
Hoi,

even wat advies voor jou. er wordt op dit forum van jou verwacht dat je een eigen opzetje levert en dus zelf ook even een wenslijstje maakt met de benodigde componenten! Niet vervelend bedoeld! ik probeer gewoon te helpen!

Links
Handleiding Pricewatch
DAA beleid

• trixie24
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-04 13:34
Daarnaast: Welke resolutie?

• THOOSJE2005
1080x1930. Ik plaats dan later de psot opnieuw

• trixie24
1920*1080 Bedoel je... :)

• THOOSJE2005
Ja sorry :)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@THOOSJE2005 Welk scherm heb je nu of als je gaat upgraden. Betaalbare schermen hebben vaak FreeSync optie, en dat kun je gebruiken met AMD kaarten. oa RX580 Nitro. verder zou ik een build voorstellen van Ryzen5 2600 en geen Intel quad of i5-8400 en 16gb RAM. quadcore ga je al eerder te kort aan komen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05 14:25
Verkoop je eigen PC dan aan je vriend... lijkt me wel binnen budget dan...

V&A aangeboden: nieuwe gaming pc ! i3 8100 ! evga 1060 6gb ! water gekoeld

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-06 14:29
Ik had nog een lijstje voor een kennis liggen die met vergelijkbare eisen kwam, misschien is het wellicht een overweging waard. Het is wel een ATX formaat behuizing ipv een ITX zoals jij in je topicstart aangeeft, maar het is denk ik wel een stap in de goede richting.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed€ 164,90€ 164,90
1MSI B450 Tomahawk€ 106,99€ 106,99
1KFA2 GeForce GTX 1060 OC 6GB (Retail)€ 235,99€ 235,99
1Fractal Design Focus G Zwart€ 47,-€ 47,-
1G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB€ 136,50€ 136,50
1BitFenix Formula Gold 450W€ 62,50€ 62,50
1Crucial MX500 2,5" 500GB€ 78,-€ 78,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 831,88

Het is echter wel zonder [x] TB HDD, maar dat kan je altijd later nog toevoegen wanneer nodig en het budget ervoor aanwezig is. https://tweakers.net/pric...810;472650;572785;317666/

Mijn vragen aan jouw:
  • Heb jij bewust voor een ITX gekozen, omdat je gebrek hebt aan ruimte of omdat het er gewoon leuk uitzag? Ieder heeft zijn/haar eigen voorkeuren natuurlijk, maar bij gebrek aan ruimte kunnen we er rekening mee houden.
  • Ben jij van plan om je beeldscherm te gaan upgraden binnen een jaar of twee? Zo ja, dan heb je zat goede kwaliteit schermen die goedkoop zijn met Freesync. In dat geval zou een pricewatch: Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01) of iets dergelijks een overweging waard zijn.

• THOOSJE2005
rain2reign schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:26:
Ik had nog een lijstje voor een kennis liggen die met vergelijkbare eisen kwam, misschien is het wellicht een overweging waard. Het is wel een ATX formaat behuizing ipv een ITX zoals jij in je topicstart aangeeft, maar het is denk ik wel een stap in de goede richting.

Het is echter wel zonder [x] TB HDD, maar dat kan je altijd later nog toevoegen wanneer nodig en het budget ervoor aanwezig is. https://tweakers.net/pric...810;472650;572785;317666/

Mijn vragen aan jouw:
  • Heb jij bewust voor een ITX gekozen, omdat je gebrek hebt aan ruimte of omdat het er gewoon leuk uitzag? Ieder heeft zijn/haar eigen voorkeuren natuurlijk, maar bij gebrek aan ruimte kunnen we er rekening mee houden.
  • Ben jij van plan om je beeldscherm te gaan upgraden binnen een jaar of twee? Zo ja, dan heb je zat goede kwaliteit schermen die goedkoop zijn met Freesync. In dat geval zou een pricewatch: Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01) of iets dergelijks een overweging waard zijn.
De pc is voor een vriend. Hij gaat momenteel gaan nieuw beeldscherm kopen. Ik had voor ITX gekozen omdat ik op pcpartpicker een build had gezien die ik wel cool vond. De pc is daarop gebaseerd. Wel mooi samengesteld. Bedankt!

• trixie24
Eventueel een tweedehands 1060... Staan er voldoende te koop bij vraag en aanbod:

categorie: Videokaarten
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee