Whatsapp badge nummer reset zichzelf na opstarten app

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 793921

Topicstarter
Hi!

Mijn WhatsApp heeft een klein vervelend probleem....

Sinds een paar weken verdwijnt het nummertje naast whatsapp zodra ik de app geopend hebt. De berichten heb ik op dat moment nog niet gelezen (in whatsapp zelf staat gelukkig nog wel het aantal ongelezen berichten). De app heb ik dus geopend en dan gewoon afgesloten met de gedachte: dat bekijk is straks wel. Ik kan dus op het app logo niet meer zien of ik ongelezen berichten heb. Dat nummertje komt pas weer zodra er weer een nieuw bericht binnen komt ;)

Ergens is er dus iets fout gegaan....
Zelf heb ik al de nieuwste versie van whatsapp geïnstalleerd (ook meerdere malen verwijderd en herinstalleert). Settings zijn overigens ook normaal, zowel op de app als mijn telefoon.
Mijn telefoon is ook opnieuw geïnstalleerd met de nieuwste IOS update. Herstarten van alles heeft ook niet geholpen...

Weten jullie hoe ik dit kan oplossen? :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Anoniem: 793921 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:12:
Hi!

Mijn WhatsApp heeft een klein vervelend probleem....

Sinds een paar weken verdwijnt het nummertje naast whatsapp zodra ik de app geopend hebt. De berichten heb ik op dat moment nog niet gelezen (in whatsapp zelf staat gelukkig nog wel het aantal ongelezen berichten). De app heb ik dus geopend en dan gewoon afgesloten met de gedachte: dat bekijk is straks wel. Ik kan dus op het app logo niet meer zien of ik ongelezen berichten heb. Dat nummertje komt pas weer zodra er weer een nieuw bericht binnen komt ;)

Ergens is er dus iets fout gegaan....
Zelf heb ik al de nieuwste versie van whatsapp geïnstalleerd (ook meerdere malen verwijderd en herinstalleert). Settings zijn overigens ook normaal, zowel op de app als mijn telefoon.
Mijn telefoon is ook opnieuw geïnstalleerd met de nieuwste IOS update. Herstarten van alles heeft ook niet geholpen...

Weten jullie hoe ik dit kan oplossen? :)
Is dat bij jou anders geweest dan? Ik heb dit altijd het meest vervelende van WhatApp gevonden op iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja is altijd anders geweest! Ik kon tot een paar weken geleden wel dat nummertje ernaast gezien :D

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bij mij verdwijnt dat ook altijd zodra ik de app geopend heb, nooit anders geweest. oO Ik zou het ook niet anders willen, vind het juist fijn dat het enkel in de app getoond wordt na openen; dat zouden meer apps moeten doen. (Zeker omdat sommige apps nog wel eens willen blijven hangen, zoals die verrekte Facebook Pages-app.) Zou ook niet weten hoe je dat zou moeten aanpassen, behalve het compleet uitzetten maar dat is zo te zien juist het tegenovergestelde van wat je wil bereiken.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Topicstarter
Oke thanks! Dan denk ik dat er niks anders op zit dan accepteren dat het nu eenmaal zo is :P

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 21:48
Als je de gebruikers chatlijst opent dan zie je toch wel nummers bij de ongelezen contacten?

edit;
oja, dat zeg je ook, haha

[ Voor 16% gewijzigd door Mel33 op 22-11-2018 11:32 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Pagina: 1