Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mac mini samen met oude (2010) Mac Pro 2.26

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Jancorstiaan
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 24-11-2018
Mijn vraag
Oude Mac Pro 2.26 met, storing aan Ati Radeon video card.
Prachtige alum. Computer met 4 st. 1 Tb geheugen.
Overweeg om Mac mini te kopen om Mac Pro weer te kunnen gebruiken.

Is dit mogelijk?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Flappiewappie
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 14:03

Flappiewappie

Hier nog meer

ja prima, kast open schroeven, mac mini erin flikkeren, gat boren, kabels erdoor en je MacPro is weer bruikbaar.

Hier staat wat

• Anoniem: 93248
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Ik snap werkelijk helemaal niets van je gedachtegang, kun je het scenario iets beter uitwerken?

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 93248 op 21-11-2018 14:00]

• -GeeX
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 13-06-2019
Wat wil je precies gaan doen? Mac Mini componenten in de kast van je Mac Pro bouwen? Ik niet snap.

• Jancorstiaan
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 24-11-2018
Is het mogelijk om een Mac Pro 2.26 van 2010 met een storende videokaart te gebruiken als opslagmedium voor een nieuwe Mac Mini?

• ChristianBurger
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 09-06 14:34
Waarom zou je zo'n gewikkelde constructie gaan maken?

Koop gewoon een 2 tb schijf voor 70 euro. Hang deze aan je Mac Mini en je kunt er voorlopig tegenaan.

[Voor 9% gewijzigd door ChristianBurger op 24-11-2018 14:11]

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:38

nelizmastr

Goed wies kapot

Je kan ook gewoon een andere videokaart kopen natuurlijk. Zo moeilijk zijn ze niet te vinden. Sterker nog, je kan er een reguliere PC kaart in hangen zoals een Radeon RX460 als je macOS een beetje bij is. Enige verlies is je bootscreen voor selectie van opstartschijf.

Anders mag je de mac pro wel voor honderd eurie hier doen hoor :P

I reject your reality and substitute my own

• tweazer
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 17:18
videokaarten voor je mac zijn er al vanaf E 75. *snip* handiger als je dit aan iedereen deelt

[Voor 34% gewijzigd door Daedalus op 01-12-2018 22:30]

• tweazer
Qua elektriciteitsgebruik zou ik overigens wel een minimac overwegen :) Je data kun je zo overzetten met sata naar usb docks..

• tweazer
Ik ruil 'em gratis om voor een werkende macpro 2009 (dan hoef ik de cpu's niet te delidden :) )

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@tweazer als je als laatste hebt gereageerd, pas dan je post aan in plaats van drie berichten onder elkaar te plaatsen, zoals ook duidelijk boven het reageervak staat. Daarnaast is niet gewenst zaken buiten dit topic te gaan regelen, aangezien de rest van de community daar niks aan heeft.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True