Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Albert Heijn test thuislevering met slim deurslot bij afwez

Pagina: 1
Acties:

• Heedless
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 15-06 20:47
Waarom is het een "slimme deurbel" maar een "smart lock" in de eerste alinea? In de titel wordt wel gesproken over "slim slot".

Ik kan mij voorstellen dat het lastig bepalen is wanneer iets in het Engels of Nederlands geschreven wordt (smartphone maak je ook geen slimme telefoon van) maar het is wel mooi om consequent te zijn binnen een artikel.

Offtopic: De omschrijving van hoe een @ username te vinden is werkt niet bij Michel van der Ven, zijn naam is niet aanklikbaar. Bij zijn berichten staat ook geen foto maar het standaard Tweakers logo. Losse bugreport voor openen?

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

offtopic:
Dat laatste lijkt mij iets voor @crisp , of ga jij alleen over het forum? Bij andere redacteurs is de naam wel klikbaar.

Misschien dat in de tussentijd een ander het artikel even kan bekijken? @Olaf O-)

[Voor 64% gewijzigd door Raven op 21-11-2018 13:30]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

offtopic:
dat de naam niet klikbaar is is een instelling in de back-end. Ik heb geen idee of dat bij hem bewust is of niet, maar het is in ieder geval geen bug of iets dergelijks ;)

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

crisp schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:40:
offtopic:
dat de naam niet klikbaar is is een instelling in de back-end. Ik heb geen idee of dat bij hem bewust is of niet, maar het is in ieder geval geen bug of iets dergelijks ;)
't is weer gebeurd bij die redacteur: nieuws: Consumentenbond protesteert tegen vervallen van data en belminuten in...

Heeft het bij het niet kunnen mentionen van de redacteur (aangezien @Michel van der Ven geen hits oplevert) nog wel zin een feedbacktopic aan te maken?

[Voor 3% gewijzigd door Raven op 28-11-2018 12:38]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

@Raven zijn tweakers nick is @MichelvdV ;)

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

d:)b , nu het oorspronkelijke probleem nog opgelost zien te krijgen :+

Oscar Wilde

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:39:
[...]

d:)b , nu het oorspronkelijke probleem nog opgelost zien te krijgen :+
Ik ga niet zomaar features aanzetten voor redacteuren. Misschien is er wel een reden dat de link naar de crewpagina niet aangezet is voor @MichelvdV...

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

crisp schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:18:
[...]

Ik ga niet zomaar features aanzetten voor redacteuren. Misschien is er wel een reden dat de link naar de crewpagina niet aangezet is voor @MichelvdV...
Dat begrijp ik ;) , nu maar hopen dat al die mentions helpen om reactie te krijgen :P

Oscar Wilde

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True