Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• AlecThierry
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 08-01 10:45
Ik heb gezocht of er al niet een andere topic dat hierover gaat, die heb ik niet kunnen vinden.
Al langere tijd blijft Windows aangeven dat het klaar is en tijd is om nieuwe updates te installeren. Echter wanneer die of uit zichzelf, of als ik het opnieuw laat starten om up te daten mislukt het steeds. Op het moment dat Windows weer opgestart is begint de cyclus weer opnieuw.

Ik gebruik Windows tien op een Alienware R317. Verdere details kan ik geven als dat nodig is. Ik heb op Google meerdere gebruikers met dit probleem gevonden maar geen oplossingen.

Alvast bedankt (:

Alle reacties

• Nuccie
  • Registratie: augustus 2015
  • Niet online
Probeer eens Instellingen, Bijwerken en beveiliging, Problemen oplossen, Windows Update.

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
AlecThierry schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:22:
Ik heb gezocht of er al niet een andere topic dat hierover gaat, die heb ik niet kunnen vinden.
Al langere tijd blijft Windows aangeven dat het klaar is en tijd is om nieuwe updates te installeren. Echter wanneer die of uit zichzelf, of als ik het opnieuw laat starten om up te daten mislukt het steeds. Op het moment dat Windows weer opgestart is begint de cyclus weer opnieuw.

Ik gebruik Windows tien op een Alienware R317. Verdere details kan ik geven als dat nodig is. Ik heb op Google meerdere gebruikers met dit probleem gevonden maar geen oplossingen.

Alvast bedankt (:
Welke updates gaan er mis? (KB nummer) Je zou de update ook hier handmatig kunnen downloaden: https://www.catalog.update.microsoft.com/Home.aspx vaak verhelpt dit uiteindelijk ook je windows update issue voor de volgende keer.

[Voor 11% gewijzigd door HKLM_ op 21-11-2018 12:46]

⛔Trackers of betalen...⛔

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Alienware heeft al bijna 2 jaar last ervan dat sommige updates niet of pas veel later installeren. Ze hebben iets raars gedaan met de BIOS en de aansturing / herkenning van de GPU's.

Bel de fabrikant even; ze zijn erg spaarzaam met proaktief vermelden welke machines wel/niet geupdate kunnen worden.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"Pc's waarop iCloud staat, krijgen de nieuwe Windows-update voorlopig niet.", dan zou die update toch niet aangeboden moeten zijn?

@AlecThierry Welke W10 versie gaat het om? 1803, 1709 etc.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True