Hallo allemaal, alvast bedankt dat je de tijd neemt om mijn topic te lezen.
Ik ben op zoek naar een mid range gaming pc dus heb ik een set componenten bij elkaar gesteld, maar ik ben een complete newbie en ik heb weinig idee waar ik allemaal mee bezig ben.
Een second opinion zou mij veel kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb de build samengesteld met gamen als doel, zou graag bijvoorbeeld Monster Hunter World, Nier: Automata, FFXV op 1080p 60fps willen runnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de €1500.-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis & Keyboard. Verder niets.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
in ieder geval Monster Hunter World op 1080p 60fps op hoge settings kunnen runnen
Ga je overklokken?
Ik heb hier geen ervaring mee, en ben niet persé van plan, maar wat zou ik moeten veranderen aan de build om te kunnen overclocken?
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een mening willen over deze lijst componenten, b.v. of het allemaal wel bij elkaar past. Gaat het exploderen als ik de PSU aan zet? Zou ik hiermee kunnen overklokken? Zo niet wat zou ik er aan moeten veranderen?
Thanks in advance
Ik ben op zoek naar een mid range gaming pc dus heb ik een set componenten bij elkaar gesteld, maar ik ben een complete newbie en ik heb weinig idee waar ik allemaal mee bezig ben.
Een second opinion zou mij veel kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb de build samengesteld met gamen als doel, zou graag bijvoorbeeld Monster Hunter World, Nier: Automata, FFXV op 1080p 60fps willen runnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de €1500.-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis & Keyboard. Verder niets.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
in ieder geval Monster Hunter World op 1080p 60fps op hoge settings kunnen runnen
Ga je overklokken?
Ik heb hier geen ervaring mee, en ben niet persé van plan, maar wat zou ik moeten veranderen aan de build om te kunnen overclocken?
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een mening willen over deze lijst componenten, b.v. of het allemaal wel bij elkaar past. Gaat het exploderen als ik de PSU aan zet? Zou ik hiermee kunnen overklokken? Zo niet wat zou ik er aan moeten veranderen?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 276,- | € 276,- |
1 | Gigabyte Z390 UD | € 124,50 | € 124,50 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 448,99 | € 448,99 |
1 | WD Black (2017), 2TB | € 117,90 | € 117,90 |
1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 55,90 | € 55,90 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 136,- | € 136,- |
1 | EVGA SuperNOVA 550 G3 | € 84,49 | € 84,49 |
1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 79,- | € 79,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.352,68 |
Thanks in advance