Vraag

• cake_90
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 03-07-2020
Mijn vraag
...
Weet iemand hoe ik het geluid weer harder krijgt. Als ik hem op zijn hardst zet is het geluid nog heel zacht; hij heeft het wel gewoon harder gedaan, maar in ene is het geluid heel zacht geworden.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Bedoel je bij het bellen of bij een filmpje of muziek afspelen?

Bij dat laatste, die 10 (speaker)gaatjes onderop je toestel zitten waarschijnlijk verstopt.

• cake_90
ik bedoel bij filmpje en muziek afspelen

• cake_90
Oh ik zie dat ik het jaartal verkeerd getypt heb!! het gaat om een Samsung Galaxy A5 2017!!!

OEPS!!

@SRB ik heb de gaatjes al schoongemaakt. Ik heb dit toestel pas vanaf augustus 2018.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dat is nog vrij nieuw.

Dan zou ik om ook een softwarematig probleem uit te sluiten de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen. (Wel natuurlijk eerst een backup maken van je gegevens en bestanden op je telefoon)

Blijft het probleem dan nog, terug gaan naar de winkel/webshop voor garantie.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@cake_90 ik heb je titel even aangepast.

• pehuke
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 03-06-2020
beste,

Ik heb een geluidsprobleem, maar bij het bellen, ik hoor amper nog iets, als ik hem op speaker zet kan ik wel alles heel duidelijk hoiren, maar dit is toch niet echt de bedoeling. Een oplossing hiervoor?

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:21
Ik heb dezelfde telefoon gehad. De speakers gaan inderdaad niet heel erg hard. Ik gebruikte altijd "Precise Volume" om de speakers wat luider te krijgen

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• pehuke
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 03-06-2020
is opgelost via samsung community, even een testje doen, zien wat het probleem is.
Bij mij was het gewoon teveel vuil in de speaker...

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:40

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

pehuke schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:17:
beste,

Ik heb een geluidsprobleem, maar bij het bellen, ik hoor amper nog iets, als ik hem op speaker zet kan ik wel alles heel duidelijk hoiren, maar dit is toch niet echt de bedoeling. Een oplossing hiervoor?
Volgende keer graag een eigen topic openen, geen oud topic met een ander probleem "kapen" ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee