• Flyingeagle
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-02-2019
Ik heb een vraag:

Als je een batterij aan IE websites open hebt staan en ze worden in de taakbalk gegroepeerd kun je op het IE icoontje klikken en zie je welke websites je open hebt staan, daar wordt ook het icoontje van de website weergegeven, dus het logo van de NOS is dan zichtbaar.
Als ik het groeperen uitzet worden alle websites afzonderlijk in de taakbalk gezet maar dan zie ik opeens geen NOS icoontje meer maar weer gewoon het IE icoontje, ik wil graag dat de logo's van de websites ook gewoon in de taakbalk zichtbaar zijn als je groeperen uitzet. Weet iemand of dit kan?

Ik heb het nodig voor een Windows 7 omgeving maar het speelt ook op Windows 10 heb ik gemerkt.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

De reden dat je alleen het IE logo ziet is omdat het een apart IE venster is, op die manier kan je herkennen dat het venster bij IE hoort en niet bij iets anders. M.a.w. dit is zo ontworpen.

Is er nog een specifieke reden overigens dat je nog volledig in IE werkt? IE wordt namelijk sinds 2015 al niet meer doorontwikkeld en ik merk dat er al websites zijn die er niet meer goed op werken ondertussen. Staat geheel los van je probleem natuurlijk.

I reject your reality and substitute my own

• Flyingeagle
Ik heb IE gezegd maar daar kun je net zo goed Chrome lezen. Ook bij Chrome en Firefox werkt dit niet namelijk. Ik wil graag in 1 oogopslag op m'n taakbalk kunnen zien waar ik op moet klikken als ik naar een bepaalde site ga.

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Gaat niet lukken, verwacht ik. De icoontjes die je ziet zijn enkel previews van wat je in beeld krijgt. In de taakbalk staat altijd (ook bij groeperen vziw) het icoontjes van het oorspronkelijke programma.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Geen enkele browser laat een ander icoontje per venster/tabblad zien dan van het programma zelf. Voor het overzicht zijn tabbladen uitgevonden nota bene. Daar is de taakbalk eigenlijk niet voor bedoeld.

Bovendien bereik je hetzelfde als je 30 tabbladen op je taakbalk dumpt als 30 tabbladen moeten zoeken in het venster van je browser.

Ik denk dat het een beter idee is om een structuur aan te brengen in je gebruik van browsers. Bijvoorbeeld bepaalde categorie├źn in venster A en andere in venster B en dan het juiste tabblad zoeken.

I reject your reality and substitute my own

• Flyingeagle
Bedankt voor jullie reacties. Helaas dus
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee