Ik heb een NAS Synology DS414 en bekabeld via mijn Netgear R6300v2 router, bekabeld met mijn Dune mediaplayer.
Voorheen speelde ik films(die op mijn NAS staan) op mijn Dune probleemloos af.
Ik heb de mappen op mijn Nas toegevoegd op mijn Dune.
Bronnen->netwerkverkenner->SMB->Workgroup->DS414-> nu kies ik dus de map op mijn NAS die "video" heet. Dan op de afstandsbediening Menu->toevoegen als netwerkmap.
Vervolgens ga ik weer terug naar menu Bronnen en daar staat nu dus een map "video".
Dat ging dus voorheen helemaal goed. Maar als ik nu de map video selecteer op mijn Dune krijg ik de melding "geen toegang tot netwerkmap".
Ik weet dus niet waarom ik er nu niet meer op kom op deze manier.
Is er misschien iemand die ook een Dune heeft in combinatie met een Synology Nas?
Die misschien kan helpen om de instellingen te controleren?
...
...
Voorheen speelde ik films(die op mijn NAS staan) op mijn Dune probleemloos af.
Ik heb de mappen op mijn Nas toegevoegd op mijn Dune.
Bronnen->netwerkverkenner->SMB->Workgroup->DS414-> nu kies ik dus de map op mijn NAS die "video" heet. Dan op de afstandsbediening Menu->toevoegen als netwerkmap.
Vervolgens ga ik weer terug naar menu Bronnen en daar staat nu dus een map "video".
Dat ging dus voorheen helemaal goed. Maar als ik nu de map video selecteer op mijn Dune krijg ik de melding "geen toegang tot netwerkmap".
Ik weet dus niet waarom ik er nu niet meer op kom op deze manier.
Is er misschien iemand die ook een Dune heeft in combinatie met een Synology Nas?
Die misschien kan helpen om de instellingen te controleren?
...
...