Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1142137

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2097089240329622&set=gm.573286896458479&type=3&eid=ARC4fH6e3Eh8p0AgL_plq5YXZc5Oomn-YO1EHeXvTWU4yQLuJErgwq81Qh0eJvLA3XtS_TABw325HMlP

Ik wil een uitbreiding van de Sims 3 kopen (Exotisch Eiland) maar als ik op Koop nu klik krijg ik: 'Je hebt alle games in deze bestelling al' terwijl ik deze games helemaal niet heb, en ook geen betalingsgegevens heb ingevoerd, want dat kan dus niet want dan krijg ik deze melding. Dit is al 5 dagen lang zo, en ik heb het bij verschillende uitbreidingen, en ik weet dus niet wat ik moet doen.

Ik heb de Amerikaanse EA al gechat en ze zeggen dat ze bezig zijn met het probleem op te lossen, maar dit duurt nu al 5 dagen. Ik zie dat er 50% korting is en ik zou deze game graag nu willen kopen voordat de korting voorbij is.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:20

MsG

Forumzwerver

Kan je hem wellicht niet eerst als gift kopen en dan alsnog verzilveren voor jezelf als het gefixt is? Weet niet of je kan giften bij origin?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MsG, je kunt giften bij Origin. Ik heb dat voor mezelf willen doen, heb mijn eigen gebruikersnaam ingetypt, maar er stond op dat ik de game niet kan ontvangen. Ik heb weer eens met de Amerikaanse EA gechat en er op gehamerd dat het probleem nog steeds niet is opgelost, normaal zou het voor 27 november opgelost zijn (op 27 november eindigen de kortingen.) Indien dit niet het geval is mag ik ze nog eens contacteren.

Maar ja, mijn geduld raakt eigenlijk op, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:20

MsG

Forumzwerver

En als je hem nou eerst gift naar een emailadres die nog niet aan origin hangt? Dan heb je ze in ieder geval alvast voor deze prijs kunnen kopen en kan je ze naderhand wel koppelen aan je origin account als ze de fout weer hebben opgelost.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MsG, Hoe doe ik dit dan? Ik kan blijkbaar alleen cadeau doen aan mensen die ik in mijn vriendenlijst heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:01

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit heeft weinig met hardware van doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVDS
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-09-2020
Mogelijke oplossingen kan je hier terugvinden: https://answers.ea.com/t5...order/m-p/7126227#M232711 Je moet klikken op de Black Friday banner en kies voor add to order, dat zou moeten werken.
Pagina: 1