Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Iiyama GB2730QSU-B1 ergens in de black Friday deal?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• baukie
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 19-06 09:31
Ik zoek een?
ik zoek een iiyama gmaster GB2730QSU-B1.
Ik heb nu de full hd versie maar qhd lijkt me nog weer mooier. Ik heb ook aan 4k gedacht maar ik denk dat het niet zo mooi zal zijn nu nog met mijn GPU 580 8gb.

Wat is je budget?
rond de 200 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
alternatieven altijd welkom. Ook tweedehands

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
I8500, 16gb, ssd 500gb, gigabyte rx580 8gb
Alvast bedankt.

Alle reacties

• Znorkus
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 11:03
Denk dat je beter een oproep 'gezocht' kunt plaatsen in de categorie Vraag & Aanbod. Dit forum is meer bedoeld voor met je meedenken welk type monitor je met bepaalde wensen / budget aan zou kunnen schaffen. Black Friday deals kom je vrij snel op het spoor door naar de productpagina in de Pricewatch te gaan.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True