Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

"Goedkoop" g-sync scherm?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mvalentin92
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 03-06 01:02
Beste tweakers,

Momenteel ben ik opzoek naar een g-sync monitor. Helaas heb ik een beperkt budget en ben opzoek gegaan naar 2e hands monitor. Toen kwam ik het volgende scherm tegen:

pricewatch: Acer XB270HU (IPS) Zwart

Bovenstaand scherm kan ik voor €300 overnemen. Nu is mijn vraag, is dit een goede deal? Bij veel winkels verkopen ze dit scherm niet meer, vandaar mijn onzekerheid.

Ik zoek een?
G-sync, 144hz, 1~5 ms response, 1440p, 27 inch monitor

Wat is je budget?
€450

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Monitor wordt met name gebruikt voor gamen/netflix.

Alvast bedankt!

Alle reacties

• FereiDON
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 12-06 13:16
Ik heb geen verstand van monitoren, maar dit is wat de Pricewatch zei:
Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 807,07 op woensdag 9 november 2016.
Misschien kun je de vraagprijs daarmee vergelijken. G-sync monitoren zijn nou eenmaal duur.

AMD Ryzen 5 3600 | MSI B450 Tomahawk Max | Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200MHz | Powercolor RX580 4GB | Crucial MX500 2TB | Corsair CX450M | Antec Nine Hundred | Akasa Fan Controller Pro

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True