Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• eldin
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 25-05 22:02
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen, de laptop moet de komende jaren de nieuwste games kunnen draaien, hoeft niet per se op ultra..
17" is wel een must..

Wat is je budget?
Ca 2000, maar minder mag altijd

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee

Ik heb natuurlijk al wat onderzoek gedaan, en kwam uit op de HP Omen 17-an104nd:
https://tweakers.net/pric...1/hp-omen-17-an104nd.html
Dit kwam voornamelijk omdat deze de GTX1070 heeft, en de prijs in vergelijking vele malen lager ligt dan die van andere modellen (Medion is zelfde prijs, maar mindere cpu).

Nu zijn er vast (veel) meer factoren belangrijk in een gamelaptop waar ik geen rekening mee heb gehouden, hierom vraag ik naar jullie mening hierin..
Alvast dank!

*edit:
Eerder heb ik gekeken naar de:
https://www.coolblue.nl/p....html#product-information
Maar deze vind ik niet op tweakers.. Lijkt me vrijwel hetzelfde te zijn, maar met een GTX1060, en een kleine 300€ verschil.. is dat het waard of zie ik nog iets over het hoofd?

[Voor 16% gewijzigd door eldin op 21-11-2018 10:38]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True