Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuw beamer kantoor nodig. (Wat is jullie setup/ervaring)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Erazher
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 23:15
Voor kantoor is mij de opdracht gegeven om naar een nieuwe beamer te gaan kijken.
Het idee is erachter dat de beamer op een vaste positie gaan plaatsen, inplaatst van het huidige steeds opzetten van alle spullen. ( Gaat hangen aan een rails 3,3M boven de grond )

De gedachten voor een beamer is dat die makkelijk in omgang is en goed beeld geeft zodat hij "toekomst" gericht mee kan gaan met de veranderingen
Al een goede aantal dagen ben ik aan het zoeken naar de volgende "eisen"

- Goed beeld tijdens dag licht ( Lampen kunnen niet uit in de ruimte waar we meestal zitten )
Komt neer op 4000 Lumen lamp als ik het goed gelezen heb.
- Via het netwerk de computer scherm/audio kunnen delen met de beamer
- Verschillende OS kunnen connecten ( W10, OSX, IOS, ANDROID )
- Meerdere modellen ter vergelijking van functionaliteit en prijs
- 1920 * 1080 ( Hoger kan, maar dan gaat de prijs ook best omhoog )

Heb met meerdere termen gezocht op google, tweakers price watch is enig zins ook wat beperkt.

Ben uit eindelijk op het volgende model gekomen Dell P519HL
https://www.dell.com/mk/business/p/dell-p519hl-projector/pd

In de beamer zit het volgende software pakket Dell Network Projection App Lite.
Dit lijkt iets nieuws te zijn omdat ik niet iets kan vinden vergelijkbaar met oudere Dell beamers.

Kijk ik naar andere merken, kan ik toch weinig vinden over software die vergelijkbaar is met de Dell Network Projection App Lite.

Nu is het ook mogelijk om een beamer met bijna dezelfde hardware specificaties te nemen zonder de software erin en dan een Airtame 2 eraan te hangen https://airtame.com/is/
Hierin is het ook wat beperkte, meeste die wat aan de "goedkopere" prijs zitten hebben een beperking dat een bepaald OS alleen de koppeling kan maken en andere worden uitgesloten.

Wat ik met deze topic wil bereiken is kennis en omgang van de andere mensen, wat wordt er gebruikt in jullie werk omgeving? Het zomaar kopen van producten is makkelijk, maar wil niet uit eindelijk een mis koop hebben en tijd eraan verspilt hebben dat het niet was wat werd gedacht.

Alle reacties

• Erazher
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 23:15
Kleine bump ( enige die ik doe, hopen op reacties die meer inzicht kunnen geven )

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True