Toon posts:

USB-C male to female verlengkabel + oplaadcapaciteit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• UPPERKEES
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik zoek een?
Een USB-C male to female verlengkabel + oplaadcapaciteit, ik heb namelijk een USB-C dock, maar die heeft maar een 15 cm kabeltje. Het gevolg is dus dat al mijn kabels nu op mijn bureau liggen. Mijn ontgaat het voordeel van zo'n dock helemaal, maar om toch nog een 'clean desk' te krijgen zoals ik had met een regulier docking station wil ik een verlengkabel zodat ik mijn dock onder mijn bureau kan stoppen en dan maar 1 kabel over mijn bureau heb.

Ik heb geen enkele male to female USB-C kabel kunnen vinden die ook oplaadcapaciteit heeft. Wel een paar gekocht, maar die werkten simpelweg niet (totaal geen signaal of opladen kwam er niet van).

Daarom mijn vraag, heeft iemand hier al zo'n kabel gevonden die wel werkt? Ongeveer 1 tot 1,5 meter.

Wat is je budget?
Heb kabels geprobeerd van 60 euro... Dus budget maakt mij niet zoveel meer uit.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op het moment heb ik een dLock 87298 USB-C docking station met de onderstaande specs op mijn laptop.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
          /:-------------:\           
       :-------------------::         -------------
     :-----------/shhOHbmp---:\       OS: Fedora release 28 (Twenty Eight) x86_
   /-----------omMMMNNNMMD  ---:      Host: Latitude 7480
  :-----------sMMMMNMNMP.    ---:     Kernel: 4.18.18-200.fc28.x86_64
 :-----------:MMMdP-------    ---\    Uptime: 16 mins
,------------:MMMd--------    ---:    Packages: 2637 (rpm)
:------------:MMMd-------    .---:    Shell: bash 4.4.23
:----    oNMMMMMMMMMNho     .----:    Resolution: 1920x1080
:--     .+shhhMMMmhhy++   .------/    DE: GNOME 3.28.3
:-    -------:MMMd--------------:     Theme: Adwaita [GTK2/3]
:-   --------/MMMd-------------;      Icons: Adwaita [GTK2/3]
:-    ------/hMMMy------------:       Terminal: tmux
:-- :dMNdhhdNMMNo------------;        CPU: Intel i7-6600U (4) @ 3.400GHz
:---:sdNMMMMNds:------------:         GPU: Intel Skylake GT2 [HD Graphics 520]
:------:://:-------------::           Memory: 3159MiB / 15923MiB
:---------------------://

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee