Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vraagje over Logitech Remote en Smart TV's

Pagina: 1
Acties:

• vosss
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 01-06 11:34
Hoi,

Misschien een dom vraagje maar ik kom er zo 123 niet aan uit.

Ik ben aan het kijken om een nieuwe tv voor mn moeder uit te zoeken en zij gebruikt nu een Logitech Remote.
Werkt perfect. 1 afstandsbediening nodig en met 1 knop tv kijken, radio luisteren, dvd kijken of uit zetten.

Nu bedacht ik me ineens, tegenwoordig zijn alle tv's smart.

Werkt dan zo een Logitech nog steeds met slechts 1 knop om de activiteit tv kijken of radio luisteren bv te starten of zit dat smart gedeelte van tv's dan in de weg?

Ze heeft een simpel kastje van Ziggo met de standaard zenders en radio luistert ze ook via dat ziggokastje.

Iemand die mijn vraag zo 123 kan beantwoorden? :)

• Beyond
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:49

Beyond

Dussssss.......

Dat werkt gewoon zoals ze gewend is.

Weet alleen niet of je een activiteit kan aanmaken die bijvoorbeeld de Netflix app opent. Je kan altijd activiteit tv kijken kiezen en dan zelf navigeren naar het ‘smart’ gedeelte.

Al het goeie.......

• vosss
Beyond schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:41:
Dat werkt gewoon zoals ze gewend is.

Weet alleen niet of je een activiteit kan aanmaken die bijvoorbeeld de Netflix app opent. Je kan altijd activiteit tv kijken kiezen en dan zelf navigeren naar het ‘smart’ gedeelte.
Dankjewel. Tv staat uit en is belangrijk dat ze met 1 knop "tv kijken" aan kan zetten en dan dus niet nog op de afstandsbediening van de tv nog op knoppen moet drukken, maar dat dus netjes het kastje van Ziggo aangaat, de tv aan gaat en dat bv Nederland 2 begint zegmaar.

Idem met radio luisteren of dvd kijken en uitzetten.

Daar gaat dat smart gebeuren dus niks in de weg zitten?

Mooi. :)

Netflix en ander smart gebeuren als YouTube en alles doet niet ter zake; ma is 70 en dat gebruikt ze allemaal niet. :)

• Beyond

Beyond

Dussssss.......

Nee dat zit niet in de weg. Heb zelf een oude harmony met een vrij nieuwe tv en werkt zoals jij beschrijft. Vaak ga je met een knop naar het ‘smart’ gedeelte en kun je de pijltjes/enter/ok gebruiken.

Al het goeie.......

• vosss
Beyond schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:53:
Nee dat zit niet in de weg. Heb zelf een oude harmony met een vrij nieuwe tv en werkt zoals jij beschrijft. Vaak ga je met een knop naar het ‘smart’ gedeelte en kun je de pijltjes/enter/ok gebruiken.
Ok top, ga ik even een leuk tvtje uitzoeken voor mn moeder. Eentje van 40 inch is al meer dan groot zat; ze heeft nu 32 als ik me niet vergis.

• Beyond

Beyond

Dussssss.......

Hou vrijdag even in de gaten. Black friday ;)

Al het goeie.......

• vosss
Beyond schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:58:
Hou vrijdag even in de gaten. Black friday ;)
paar tientjes meer of minder maakt niet zoveel uit hoor. Budget is max 400 euro. Of dat nou 375 of 400 is boeit me niet zoveel en in die prijsklasse ga je toch niet ineens maar 200 betalen lijkt me zo. Maar bedankt voor de headsup. Zal wel ff in de gaten houden met een schuin oog :)
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True