• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:57
Ik heb thuis een oud Libertel telefoontje liggen, deze heb ik ongeveer een jaar niet gebruikt omdat ik later een Dutchtone abbonement genomen heb. :r

Ik wil nu mijn Dutchtone abbo weer opzeggen en die Dutchtone GSM gebruiken met mijn Libertel nummer..telefoon is niet meer gelockt dus dat kan. :)

Oke hier is het probleem dan :?
Dat Libertel nummer wil niet meer werken???
Nou staat mij zoiets bij als dat inactieve nummers na een jaar gelockt werden???

Heel leuk maar hoe krijg ik dat Libertel nummer terug???? :'(
Iemand hier ervaring mee?? :?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:23

Wokschotel

Op 6 wielen

Als je binnen een bepaalde tijd je beltegoed niet hebt geupgrade vervalt meestal je nummer. Ik zou zeggen, bel Libertel eens.

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

Verwijderd

Na 3maanden je beltegoed als 0,0 hebben staan word je nummer geblokkeerd maar hij blijft wel van jou.

Deze kun je weer activeren door nieuw beltegoed te kopen.

Maar na een jaar niet hebben opgewaardeert wordt je nummer helemaal opgeheven deze is dan niet meer geldig en zul je ook niet meer kunnen gebruiken.

Zo zat het volgens mij ik weet het niet 100% zeker.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:57
Serieus? Dus dat nummer ben ik kwijt? sjit.... :'(

Ik wil wel bellen met Libertel maar volgens mij kan je alleen vanaf je mob de servicelijn bellen en dat gaat dus niet :(

• FreeStyler
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09-2023

FreeStyler

Str8 Ballin'

Maar na een jaar niet hebben opgewaardeert wordt je nummer helemaal opgeheven deze is dan niet meer geldig en zul je ook niet meer kunnen gebruiken.

Zo zat het volgens mij ik weet het niet 100% zeker.
Dit klopt na een jaar vervalt je nummer
Ik wil wel bellen met Libertel maar volgens mij kan je alleen vanaf je mob de servicelijn bellen en dat gaat dus niet
Ze hebben ook een gewoon nummer, moet je even opvragen, via scoot ofzo.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 21 juli 2001 16:18 schreef GaMbiNo het volgende:
Serieus? Dus dat nummer ben ik kwijt? sjit.... :'(

Ik wil wel bellen met Libertel maar volgens mij kan je alleen vanaf je mob de servicelijn bellen en dat gaat dus niet :(
0800-0560 Libertel Klantenservice :)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:59

Wuursj

want worst is al bezet

je kunt misschien het nummer zelf wel nog gebruiken (als dit het probleem is) als je dit opgeeft bij het nemen van een nieuw abbo. daar kun je vaak een oud nummer behouden.
Als het om de kaart gaat: op computerbeurzen enzo staan vaak mannetjes met een hele hoop telefoonzooi. hier kun je soms kaarten krijgen voor fl 35,- met fl 40,- beltegoed of iets dergelijks. Zo maak je ook nog winst in principe maar je hebt dan niet hetzelfde nummer meer.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Pagina: 1