Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Karma] Badges: Tweakers heeft al genoeg instellingen.

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 09:23
Ik vind de badges stom! Kan ik ze verbergen?
Er is geen instelling om de karmabadges te verbergen en we zijn ook niet van plan om die in te bouwen. Tweakers heeft al genoeg instellingen. De badges kunnen eenvoudig verborgen worden met een stukje custom css. Hiervoor kun je een browserplugin gebruiken of de Custom CSS-feature uit het Tweakers Plus-abonnement kopen.
(allereest.. mik dit topic dichtweg als je er geen zin in hebt. Ik hoef niet perse een discussie hoor :) )

Ik vind bovenstaande statement wel tof. Kan er me prima in vinden. Maar wat nou als ik ergens een badge voor heb wat ik al 2 jaar niet meer doe.

Ik vind het oneerlijk dat ik een badge "Boom Beach" heb. Ik speel het al 2 jaar niet meer.

Ik verdien hem dus niet.

Daarnaast denk ik dat het systeem niet helemaal de Tweaker in het licht zet die het verdient. maar dan kom ik terug op... mik dit topic dicht als je er geen zin in hebt, voordat ik er een kantje over weg schrijf :D

Bij voorbaat dank!

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er is ook niemand anders die die badge blijkbaar meer verdient dan jij, dus weghalen is niet per se logisch. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zodra iemand anders er meer mee doet dan jij hebt gedaan, krijgt die vanzelf de karmabadge.

Er zijn bovendien twee versies; een die 'tijdig' is en een die 'eeuwig' is. Jij hebt waarschijnlijk nu (alleen nog) de eeuwige. Het wordt wel erg complex om de leeftijd van bijdragen ook nog toe te verwerken, dus dat zie ik niet echt gebeuren.

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

• Harrie_
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Harrie_

🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Ik kick dit topic even omhoog; ik heb hier namelijk ook een vraag over de badges.

Zelf ben ik 'karmakoning mobiele abonnementen', ik heb geen idee hoe ik hieraan kom. Verder ben ik vooral actief in W&V en afgaande op alle thumbsups die ik daar ontvang zou ik eigenlijk verwachten dat ik een W&V-gerelateerde badge zou hebben (i.p.v. mobiele abonnementen :?). Hoe werkt dit nu eigenlijk?

☀️🔋  18 Panelen | 5,8 kWp | SolarEdge SE6K

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Veel van je bijdragen en handelingen op Tweakers kunnen naar een product, categorie, merk, serie en/of tag (soms indirect, zoals via producten in een categorie) worden teruggeleid.

De cummulatieve karma-waarde van die bijdrages wordt uiteindelijk gebruikt voor die labels. Je bent overigens nummer 8 in die lijst van 10, met in totaal 1500 karma op dat onderwerp (kan je zien door op de naam te klikken). Dus de lat lag blijkbaar ook niet erg hoog.

Je hebt vast bij bijvoorbeeld een aantal van deze artikelen actief gereageerd en/of gemodereerd.

Zo te zien gaat het om deze forumposts

[Voor 14% gewijzigd door ACM op 05-12-2018 18:14]

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

• Harrie_
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Harrie_

🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

@ACM helder, lang geleden trouwens die forumposts... het is me nog steeds niet helemaal helder hoe het nu werkt. Als ik het goed begrijp kan ik dus niet zien hoeveel karma ik scoor op de tags die aan de topics hangen waar ik veel in reageer totdat ik de status van koning of keizer bereik?

☀️🔋  18 Panelen | 5,8 kWp | SolarEdge SE6K

• World Citizen
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 09:23
[b]ACM in "[Karma] Badges: Tweakers heeft al genoeg instellingen."Dus de lat lag blijkbaar ook niet erg hoog.
Dit was een beetje mijn conclusie. Dank nog voor de reacties.

Ik denk inderdaad dat de waarde van mijn tag zo onzettend klein is, dat het geen zin meer heeft om daar tegenaan te programeren. Tags met meer waarde zullen zich beter balanceren denk ik.

Dat ik hem zou kunnen uitvinken is enkel een bonus.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True